Pozwolenie

Data: 2015-02-26 18:04:48
Autor: MotoAnia
Pozwolenie
Moja mama nie wyraża zgody,żebym jeździła na cross'sie, uważa, że zabije się albo zostane sparaliżowana. Jak mam jej wytłumaczyć, że to nie jest takie złe jak myśli, co mam powiedzieć czy zrobić. Mój tata kupił mi cross'a i ja na nim jeżdżę i moje mama o tym nie wie, ale chcę, żby wiedziała.
Mam Yamahe DT 80

Data: 2015-02-26 20:50:18
Autor: Arni
Pozwolenie
W dniu 26.02.2015 o 19:04, MotoAnia pisze:
[...]

Powiedz mamie, że ja Ci pozwalam.

--
Arni

Data: 2015-02-28 00:13:01
Autor: Piotr Rezmer
Pozwolenie
W dniu 2015-02-26 o 19:04, MotoAnia pisze:
[...]

Ty jej nie wytłumaczysz, Twoje zdanie nie liczy się, zdanie Twojego taty pewnie również nie liczy się (jak to zwykle bywa w przypadku bliskich). Najlepiej jeśli poprze Cię jakaś psiapsiółka mamy.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-02-28 01:43:14
Autor: Tokio
Pozwolenie
Jak mama fajna, hot mama, to daj mnie z nią pogadać. Przekonam ją. Mam doświadczenie w podobnych sprawach.

Pozdrawiam
Tokio

Data: 2015-02-28 12:52:03
Autor: ARQ
Pozwolenie
W dniu 2015-02-28 o 01:43, Tokio pisze:
Jak mama fajna, hot mama, to daj mnie z nią pogadać. Przekonam ją. Mam
doświadczenie w podobnych sprawach.

goddamn milf buster =)

--
ARQ