Pozwolenie na prace zdalną w USA?

Data: 2013-08-06 23:48:02
Autor: Bereza
Pozwolenie na prace zdalną w USA?

Użytkownik "Retop" <reenomt2@gmail.com> napisał w wiadomości news:4e768721-7a21-4284-b1e0-559fc402a00dgooglegroups.com...
Witam,

Pytanie dość popularne jakby się wydawało, jednak nigdzie nie mogę znaleźć na nie odpowiedzi.

Czy trzeba mieć specjalne pozwolenie na pracę zdalną w USA? Chciałbym podkreślić, że nie chodzi o wyjazd do USA tylko pracę zdalną (branża IT jeśli ma to znaczenie). Lub czy jeśli założę firmę w PL to czy też potrzebne mi jakieś zezwolenie na współpracę z firmą z USA?

_________

Pracujesz na terytorium PL więc co to za praca zdalna? Jeżeli fabryka robi piłeczki na eksport do Szwecji to też podlega naszym przepisom. Pomyśl o tym w ten sposób.

Bereza

Pozwolenie na prace zdalną w USA?