Pozwolicie że podsumuję.

Data: 2012-02-09 00:23:56
Autor: kogutek
Pozwolicie że podsumuję.
Brandzlujecie się tutaj z rozważaniami jak idioci. Może, chyba, mnie się
wydaje. Ale żaden , z wyjątkiem tych co wiedzą bo sprawdzili i jeżdżą z
tekturami, nie wziął kawałka tektury i nie wsadził przed chłodnicę. I potem
chcecie żeby w Polsce było dobrze. Kto ma zrobić żeby było dobrze jak tu tylko
onaniści mieszkają. Po pytaniu czy to działa powinien być dzień przerwy i
następnego dnia wpisy. Założyłem i było lepiej, Założyłem i nic się nie
działo, założyłem i było gorzej. A nie takie sranie w banie jakie tu
uskuteczniacie. rano wszyscy co nie mają tektury. Marsz do puszki. Urwać
kawałek pudełka. Wsadzić przed chłodnicę i pojutrze pisać co się działo. Tylko
nie zasłaniać całej. Kawałek wolnego musi zostać.

Data: 2012-02-09 07:42:51
Autor: szufla
Pozwolicie że podsumuję.

Nie karmic trolla !

sz.

Data: 2012-02-09 07:07:35
Autor: kogutek
Pozwolicie że podsumuję.
szufla <brak@emaila.pl> napisał(a):

Nie karmic trolla !

sz.
Pozwolisz że nic Ci z litości nie odpiszę. Wziąłem sobie do serca słowa poety.
Napisał " złe sobie wystawia świadectwo, ten kto wyszydza kalectwo".
Specjalnie zrobiłem błędy żebyś mógł się przypierdolić. --

Data: 2012-02-09 08:23:35
Autor: Andrzej Lawa
Pozwolicie że podsumuję.
W dniu 09.02.2012 08:07, kogutek pisze:
szufla <brak@emaila.pl> napisał(a):

Nie karmic trolla !

sz.
Pozwolisz że nic Ci z litości nie odpiszę. Wziąłem sobie do serca słowa poety.

Wow, ale nie odpisałeś... Zupełnie nic a nic! ;)

Napisał " złe sobie wystawia świadectwo, ten kto wyszydza kalectwo".
Specjalnie zrobiłem błędy żebyś mógł się przypierdolić.

ROTFL

Istny ptasi móżdżek - dobrą ksywkę sobie wybrałeś ;)

Data: 2012-02-09 09:06:23
Autor: Krzysztof 45
Pozwolicie że podsumuję.
kogutek napisał(a):
Nie karmic trolla !
Pozwolisz że nic Ci z litości nie odpiszę. Wziąłem sobie do serca słowa poety.
Napisał " złe sobie wystawia świadectwo, ten kto wyszydza kalectwo".

To lepiej pasuje:
"Umysły mierne potępiają wszystko, co przechodzi ich miarę"
--
Krzysiek

Data: 2012-02-09 12:54:12
Autor: Bydlę
Pozwolicie że podsumuję.
On 2012-02-09 08:06:23 +0000, Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> said:

kogutek napisał(a):
Nie karmic trolla !
[...]

Masz na myśli prąd ładowania?

--
Bydlę

Data: 2012-02-09 19:05:24
Autor: Krzysztof 45
Pozwolicie że podsumuję.
Bydlę napisał(a):
"Umysły mierne potępiają wszystko, co przechodzi ich miarę"
Masz na myśli prąd ładowania?
Głupa rżniesz? Czy jesteś z tych co głupa rżną?
--
Krzysiek

Data: 2012-02-09 20:29:04
Autor: Bydlę
Pozwolicie że podsumuję.
On 2012-02-09 18:05:24 +0000, Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> said:

Bydlę napisał(a):
"Umysły mierne potępiają wszystko, co przechodzi ich miarę"
Masz na myśli prąd ładowania?
Głupa rżniesz?

Nie, nie jestem twoim ojcem.
Ale widzę, że trafiłem, skoro nerwy ci puszczają.
Zawsze, gdy nie masz racji, czy tylko wtedy gdy mylisz prąd z napięciem?

--
Bydlę

Data: 2012-02-09 21:01:43
Autor: Krzysztof 45
Pozwolicie że podsumuję.
Bydlę napisał(a):
[...]
Jeszcze raz i po polsku.
A co do nerwów to dupy dałeś :)

Data: 2012-02-09 21:21:30
Autor: Bydlę
Pozwolicie że podsumuję.
On 2012-02-09 20:01:43 +0000, Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> said:

Bydlę napisał(a):
[...]

Nie. Jeśli tego też nie rozumiesz, to dalsze tłumaczenie mija się z celem.

A co do nerwów to dupy dałeś :)

A tu - nie jestem twoją matką.

--
Bydlę

Data: 2012-02-09 22:16:51
Autor: Krzysztof 45
Pozwolicie że podsumuję.
Bydlę napisał(a):
Nie. Jeśli tego też nie rozumiesz, to dalsze tłumaczenie mija się z celem.
Coś gdzieś tu tłumaczyłeś? Czy mam problem z czytnikiem?
A co do nerwów to dupy dałeś :)
A tu - nie jestem twoją matką.
Odpowiadając w ten sposób, zakwalifikowałeś się do poziomu co najmniej debila.
Ale nie powinieneś się tym bardzo martwić, bo stan upośledzenia umysłowego debila, kwalifikuje się jako stan lekki. Więc duże są rokowania, że z tego wyjdziesz jak niezwłocznie poddasz się terapii.
--
Krzysiek

Data: 2012-02-09 23:53:48
Autor: Bydlę
Pozwolicie że podsumuję.
On 2012-02-09 21:16:51 +0000, Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> said:

Bydlę napisał(a):
[...]

Zacząłeś odzywać się tak, jak cię rodzice nauczyli.
Nie potrafię tak biegle jak ty mówić językiem chamów, więc nic dziwnego, że ci nie dorównuję.
Musisz o tym zapomnieć, jak my nie zapomnimy, że nie odróżniasz prądu od napięcia.

--
Bydlę

Data: 2012-02-09 17:14:03
Autor: Pietia
Pozwolicie że podsumuję.
kogutek wrote:

[...]

Nikt tak nie robi bo nie jest to wprost dozwolone w obowiązujących
przepisach, ani żadne znaki drogowe tego nie regulują. A potem taka
tektura odpadnie i zabije dziecko. Lepiej nie ryzykować, skoro nie ma
nakazu odpowiedniej władzy, żeby tak robić, to widocznie nie wolno tak
robić.

Data: 2012-02-11 16:37:26
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Pozwolicie że podsumuję.
W dniu 2012-02-09 17:14, Pietia pisze:
[...]

Litości!
Nakazu odpowiedniej władzy, zakazu odpowiedniej władzy... Władza nakaże jak będą widoki na zyski.

A pomyśleć samodzielnie nie łaska? Względnie zajrzeć do instrukcji obsługi samochodu albo zadzwonić do serwisu?

Data: 2012-02-11 17:06:13
Autor: Pietia
Pozwolicie że podsumuję.
Andrzej Zbierzchowski wrote:

> [...]

Litości!
Nakazu odpowiedniej władzy, zakazu odpowiedniej władzy... Władza nakaże jak będą widoki na zyski.

Coś Cie gryze w tyłek. Poczytaj kogutka i wróć ;)

Data: 2012-02-15 22:23:38
Autor: KrisPolska
Pozwolicie że podsumuję.

Użytkownik "Pietia" <vuyecUSUNTO@wp.pl> napisał w wiadomości news:jh0ra5$1uh$1inews.gazeta.pl...
kogutek wrote:

[...]

obliczyles rachunek prawdopodobienstwa ?
po 1 znajomosc fizyki sie klania, chociazby troszeczke aerodynamiki
elementy porzucone przez pojazd nie leca w bok :) z wymierzonym celownikiem :P

Data: 2012-02-10 10:32:59
Autor: J.F
Pozwolicie że podsumuję.
Użytkownik "kogutek"  napisał w wiadomości grup
[...]

Mnie tam kiedys w scierce zrobilo sie zimno w zime. Wstawilem tekture. nadal bylo zimno. Wstawilem wieksza, nadal bylo zimno. Wymienilem termostat. zrobilo sie goraco.

Wsadzić przed chłodnicę i pojutrze pisać co się działo. Tylko
nie zasłaniać całej. Kawałek wolnego musi zostać.

No w sumie, moze i masz racje, jezdze teraz krociutki dystans, temperatura sie robi letnia na parkingu, dzis znow poczulem jak benzyna przez rure wylatuje, musze pojechac na stacje - bo po wskazowce sadzac to auto paliloby  20/100.

Ale dzis bylo -17, a wczoraj -9, to jak tu wyciagac wnioski ?

J.

Data: 2012-02-11 12:51:09
Autor: Pszemol
Pozwolicie że podsumuję.
"kogutek" <sok_marchwiowy@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:jgv3ms$h4t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak Ciebie ktoś zapyta jak się będziesz czuł po skoku z 10 piętra
to pójdziesz, skoczysz żeby sprawdzić? Bo użyć rozumu nie umiesz?

Widzisz - niektórzy z nas wiedzą jak samochód działa i nie muszą
sprawdzać rzeczy oczywistych...

Pozwolicie że podsumuję.