Pozycja kobiet (głównie) za kierownica

Data: 2011-08-09 19:16:04
Autor: 'Tom N'
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
neoniusz w <news:j1rmft$1nu$1news.onet.pl>:

Od dluzszego czasu obserwuje pewne zjawisko. Obiecalem sobie, ze nie napisze o tym, jesli dzis nie zobacze kobiety w takiej pozycji za kierownica, ale zobaczylem. Na czym polega to, ze kobieta o normalnym wzroscie

Czyli ile? 1.70m czy mniej?
siedzi w aucie z (za przeproszeniem) cyckami dotykajacymi kierownicy?

Zacznij od wywiadu z tymi, które biustem szorują wg Ciebie, zbierz dane na
temat wzrostu/wagi/wymiarów, dane na temat "bolidu"....
W takim polozeniu rece zupelnie nie maja miejsca, zeby swobodnie krecic kierownica. O co chodzi? Nikt im nie powiedzial, ze mozna usiasc normalnie i jechac bezpiecznie? I jedzie taka osla laka na oslep, nie widzi zupelnie nic (bo w takiej pozycji nie da sie dobrze ustawic lusterek).

O! Masz doświadczenie w opieraniu sie cyckami o kierownicę... No to dawaj:
wzrost, waga, zasięg ramion, obwód w klacie, rozmiar biustonosza, wehikuł i
jego wyposażenie (skup się na regulacji kierownicy, lusterek i fotela)

Juz moja 70-letnia babcia w W124 E320 ma lepsza pozycje, a jest dosc niska. I nie musialem jej tlumaczyc jak ma siedziec. Moze 20 lat za kierownica w USA ja nauczylo.

To wsadź babkę do tico i zdaj raport ;P

--
Tomasz Nycz

Pozycja kobiet (głównie) za kierownica