Pozycja kobiet (głównie) za kierownica

Data: 2011-08-09 23:40:05
Autor: Marcin Jan
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
W dniu 11-08-09 18:15, neoniusz pisze:
Od dluzszego czasu obserwuje pewne zjawisko. Obiecalem sobie, ze nie
napisze o tym, jesli dzis nie zobacze kobiety w takiej pozycji za
kierownica, ale zobaczylem. Na czym polega to, ze kobieta o normalnym
wzroscie siedzi w aucie z (za przeproszeniem) cyckami dotykajacymi
kierownicy? W takim polozeniu rece zupelnie nie maja miejsca, zeby
swobodnie krecic kierownica. O co chodzi? Nikt im nie powiedzial, ze
mozna usiasc normalnie i jechac bezpiecznie? I jedzie taka osla laka na
oslep, nie widzi zupelnie nic (bo w takiej pozycji nie da sie dobrze
ustawic lusterek). I to nie sa pojedyncze przypadki, bo widze to
codziennie. Juz moja 70-letnia babcia w W124 E320 ma lepsza pozycje, a
jest dosc niska. I nie musialem jej tlumaczyc jak ma siedziec. Moze 20
lat za kierownica w USA ja nauczylo.

Z drugiej strony faceci - fotel pod katem 135 stopni, pozycja pollezaca,
odwalony do tylu na maxa (nie dotyczy starych dziadkow w skodach).

Czy tych ludzi nikt nie nauczyl jak maja siedziec, zeby bylo wygodnie i
bezpiecznie w tym samym czasie?

no nie s±dĽ tak. Moja kobieta ma 155 cm, a w aucie wydaje się wyższa przez to że fotel ma do góry na max podniesiony. No niestety aby dosięgn±ć wygodnie nogami do pedałów to musi siedzieć prawie na kierownicy.
Pozdrawiam
Marcin Jan

Data: 2011-08-10 00:14:44
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
W dniu 2011-08-09 23:40, Marcin Jan pisze:

no nie sÄ…dĹş tak. Moja kobieta ma 155 cm, a w aucie wydaje siÄ™
wyĹĽsza przez to ĹĽe fotel ma do gĂłry na max podniesiony. No
niestety aby dosięgnąć wygodnie nogami do pedałów to musi
siedzieć prawie na kierownicy.

Marzenie każdego pornogrubasa - mieć tak filigranową pannę by wydawało się, że obrabiasz 8 latkę ...

--
          Czas na odwaĹĽne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-08-15 08:09:13
Autor: JoAsienka
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
Użytkownik "Marcin Jan"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j1s9is$dfq$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Ja mam 158 cm, nigdy nie potrzebowałam podwyższania fotela, bo i po co, w końcu samochody s± dla ludzi o różnym wzro¶cie (no, może wybierałam Japończyki, bo zawsze mog± być bardziej dla mnie wzrostowo;)) i staram się zawsze mieć wysokie obcasy, żeby swobodniej sięgać do pedałów (nawet płaskimi sięgam, ale wolę wysokie), ale nie usi±dę z biustem w kierownicy, bo się nie da potem skręcać.
I w Tico też da się odsun±ć od kierownicy = zdarzało mi się prowadzić bezproblemowo.

--
Pozdrawiam JoAsienka + Suzuki Jimny
gg 1489928

Data: 2011-08-15 14:23:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
Hello JoAsienka,

Monday, August 15, 2011, 8:09:13 AM, you wrote:

[...]

[...]

Naciskasz pedały obcasami? Bo jakbym nie patrzał, to wysokie obcasy
mog± jedynie utrudnić a nie ułatwić precyzyjne naciskanie pedałów -
zakres ruchomo¶ci stawu skokowego jest ograniczony.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-08-15 17:03:28
Autor: JoAsienka
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1358085260.20110815142357@pik-net.pl...

[...]

A NIE, nie o to chodzi - po prostu już mam palce stóp wysunięte do przodu :) nie muszę ich zbytnio wyci±gać, tylko opieram obcas na podłodze auta i przyciskam palcami pedały :) nie umiem tego opowiedzieć, trzeba zobaczyć ;)

Data: 2011-08-15 22:03:50
Autor: Bydlę
On 2011-08-15 17:03:28 +0200, "JoAsienka" <wloja@poczta.oonet.pl> said:

[...]

Która wersja pasuje to twego stylu posługiwania się samochodem:

<http://img148.imageshack.us/img148/5865/razk.jpg>
<http://i.wp.pl/a/f/jpeg/26732/wszpilkach440.jpeg>
czy
<http://bialekozaki.pl/wp-content/uploads/2011/05/bmw_e30_girl_cranking_white_boots_001.jpg>
?

--

Bydlę

Data: 2011-08-16 01:00:07
Autor: J.F.
Dnia Mon, 15 Aug 2011 08:09:13 +0200, JoAsienka napisał(a):
Ja mam 158 cm, nigdy nie potrzebowałam podwyższania fotela, bo i po co, w końcu samochody s± dla ludzi o różnym wzro¶cie (no, może wybierałam Japończyki, bo zawsze mog± być bardziej dla mnie wzrostowo;))

No wlasnie, japonczyki. W Europie trudno o takich ku^H^H niewyrosnietych.

i staram się zawsze mieć wysokie obcasy, żeby swobodniej sięgać do pedałów (nawet płaskimi sięgam, ale wolę wysokie),

No ale jak - obcasem naciskasz ?
Zawsze mnie zastanawialo, jak panie sobie radza, przeciez ten obcas
powinien utrudniac, bo w podloge wchodzi.

J.

Data: 2011-08-15 23:02:12
Autor: masti
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
Dnia pięknego Tue, 16 Aug 2011 01:00:07 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

Zawsze mnie zastanawialo, jak panie sobie radza, przeciez ten obcas
powinien utrudniac, bo w podloge wchodzi.

bez obcasa sięgasz do pedałów? To czemu się dziwisz palancie?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-08-16 01:34:23
Autor: J.F.
Dnia Mon, 15 Aug 2011 23:02:12 +0000 (UTC), masti napisał(a):
[...]

Bo piete mam oparta o podloge a palcami wciskam pedal.
Jakby mi tak piete odsuneli o 15cm, to tylez by w palcach zabraklo.

J.

Data: 2011-08-16 09:52:55
Autor: JoAsienka
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:bajs7idlm46g.i7ismtndob2c.dlg@40tude.net...

[...]

(...).

Ja nie noszę cienkich szpilek a trochę szersze obcasy (b±dĽ koturny) i one się suwaja po dywaniku tak samo jak męskie obuwie, jednakże tak samo jak faceci naciskam pedały palcami, a piętę mam opart± o podloge, tyle ze w wyzszym obcasie ;) A piętę mam nie odsunięt± a podniesion± :)

Panie maja na tyle lepiej, ze zawsze mog± ubierac trampki na drogę, ale mi nie jest wygodnie (zwłaszcza jak wsi±dę do Jeepa cherokee z niewielkim liftem [tzn.na plaskich butach nie mam jak sie wdrapac za kierownicę, bo jak usiade to juz siedzę, ale wolę z obcasem :))] -
--
Pozdrawiam JoAsienka z Suzuki Jimny'm
gg 1489928

Data: 2011-08-16 02:20:51
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
Hello masti,

Tuesday, August 16, 2011, 1:02:12 AM, you wrote:

Zawsze mnie zastanawialo, jak panie sobie radza, przeciez ten obcas
powinien utrudniac, bo w podloge wchodzi.
bez obcasa sięgasz do pedałów? To czemu się dziwisz palancie?

Uchlałe¶ się czy co? Czego chcesz od Jarka?

--
Best regards,

Data: 2011-08-16 02:26:16
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica

Zawsze mnie zastanawialo, jak panie sobie radza, przeciez ten obcas
powinien utrudniac, bo w podloge wchodzi.
bez obcasa sięgasz do pedałów? To czemu się dziwisz palancie?
Uchlałeś się czy co? Czego chcesz od Jarka?

Foch ! Zazwyczaj takie imputacje to w mojÄ… stronÄ™ lecÄ… ;(

Data: 2011-08-16 02:41:55
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
Hello Rafał,

Tuesday, August 16, 2011, 2:26:16 AM, you wrote:

Zawsze mnie zastanawialo, jak panie sobie radza, przeciez ten obcas
powinien utrudniac, bo w podloge wchodzi.
bez obcasa sięgasz do pedałów? To czemu się dziwisz palancie?
Uchlałe¶ się czy co? Czego chcesz od Jarka?
Foch ! Zazwyczaj takie imputacje to w moj± stronę lec± ;(

W Twoj± zazwyczaj celnie ;P

Popatrz na ostatnie kilkana¶cie jego postów...

--
Best regards,

Data: 2011-08-16 02:46:56
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica

Popatrz na ostatnie kilkanaście jego postów...

Walnąłem właśnie focha na Ciebie, a Ty myślisz, że spełnię twoją prośbę/polecenie ???

;P

Idź spać - paliłeś za dużo dziś ;>

Data: 2011-08-16 09:55:23
Autor: JoAsienka
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
-- -- -Oryginalna wiadomo¶ć-- -- - Od: Bydlę
Data: 15 sierpnia 2011 22:03 Grupy dyskusyjne: pl.misc.samochody
Temat: Re: Odp: Pozycja kobiet (głównie) za kierownica

[...]

(...)

Kurczę żadna :) nie noszę szpilek tylko wysokie obcasy, a one maj±
zupełnie inne zakończenie i na podłodze samochodu się suwaj± tak
samo jak obuwie męskie ;)
--

Pozdrawiam JoAsienka
gg 1489928

Data: 2011-08-16 14:24:47
Autor: Bydlę

Data: 15 sierpnia 2011 22:03 Grupy dyskusyjne: pl.misc.samochody

[...]

Ops, to mamy problem. (albo przy¶lij zdjęcie buta ;-))
Moje stopy się nie suwaj± po podłodze. Pięta jak zakotwiczona i tylko palce przenosz± się z geja na gej (w prawej, lewa tylko gej - podpórka).

--
Bydlę

Data: 2011-08-16 12:53:19
Autor: wit
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:
(albo przy¶lij zdjęcie buta ;-))

Prosze, proszę... Odważnie! No ale rzeczywi¶cie, zdjęcie wydaje się
rozwi±zaniem tajemnicy interakcji stóp z pedałami. Nadal jednak pozostaje
problem wkręcania się biustu w kierownicę...

;)

wit

Data: 2011-08-16 15:48:26
Autor: Bartłomiej Zieliński
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
Użytkownik Bydlę napisał:
(albo przy¶lij zdjęcie buta ;-))

Czyżby ujawnił się nowy rodzaj fetyszyzmu? ;-)

Data: 2011-08-16 20:35:01
Autor: JoAsienka
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
Użytkownik "Bydlę"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j2dnif$ssn$1@cougar.axelspringer.pl...

On 2011-08-16 09:55:23 +0200, "JoAsienka" <wloja@poczta.oonet.pl> said:

[...]

No moje chyba tez nie, bo nie niszczę sobie obuwia (a na pewno pani z czerwonymi butkami to robi) .Buta mogę w sieci poszukać, jakich uzywam do jazdy...
http://najlepszegalerie.pl/kolekcja/obuwie.lasocki/7028,Klapki,koturny,na,korkowej,podeszwie  - takie na przykład mam podeszwy. Model butów inny, ale góra nieistotna...
opieram sobie piętę buta na podłodze samochodu i tylko palce przenoszę. Teraz mi troche latwiej, bo w Jimniku duzo wiecej miejsca i dosc wysoko (nie tak jak w Kii Pride wczesniej czy Hondzie Civic) - ale nigdy nie mialam piety nogi na podlodze.

--
Pozdrawiam JoAsienka
gg 1489928

Data: 2011-08-18 14:45:48
Autor: Bydlę
On 2011-08-16 18:35:01 +0000, "JoAsienka" <wloja@poczta.oonet.pl> said:

[...]

OK,

łapię.
IMO równie złe jak szpilki - choć kobiety przyzwyczajone s± do nienaturalnego wyginania stóp - bo nie pozwalaj± na dobre wciskanie ¶rodkowego geja podczas sytuacji awaryjnych.
Ale musiałbym poćwiczyć, by się upewnić do tej opinii.
:-)))

--
Bydlę

Data: 2011-08-18 15:42:53
Autor: J.F
Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
Użytkownik "JoAsienka"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Nie niszczy, bo tam jest miekki dywanik. I ten dywanik niszczy obcasem :-)

http://najlepszegalerie.pl/kolekcja/obuwie.lasocki/7028,Klapki,koturny,na,korkowej,podeszwie opieram sobie piętę buta na podłodze samochodu i tylko palce przenoszę. Teraz mi troche latwiej, bo w Jimniku duzo wiecej miejsca i dosc wysoko (nie tak jak w Kii Pride wczesniej czy Hondzie Civic) - ale nigdy nie mialam piety nogi na podlodze.

tym niemniej jesli ja mam niski obcas na podlodze, to moge wdepnac pedal bez jego przesuwania. A z wysokim obcasem to masz stope wygieta tak jakbys juz spora czesc wcisnela - i juz niewielki zakres ruchu zostal.

No chyba ze obcasy typu szpilki - i mozna je gdzies tam gleboko za pedalem zakotwiczyc, trzymajac sama stope zgieta pod katem prostym. Wlasnie w koturnie tego nie zrobisz.

J.

Data: 2011-08-21 11:59:49
Autor: jerzu
On Mon, 15 Aug 2011 23:02:12 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

bez obcasa sięgasz do pedałów? To czemu się dziwisz palancie?

Masti, taka dobra rada. Nie wiem, może masz trudny okres w życiu, ale
to co wypisujesz to czystej wody chamstwo. Może daj sobie spokój z
usenetem na jaki¶ czas, znajdĽ sobie inny sposób na wyładowanie swojej
zło¶ci. Bo ewidentnie co¶ Ciebie gryzie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Pozycja kobiet (głównie) za kierownica