Pozycja pedału hamulca.

Data: 2010-07-20 22:39:58
Autor: Jacek Czerwinski
Pozycja pedału hamulca.
W dniu 2010-07-20 20:11, Jacek pisze:
Jako świeży posiadacz dwóch kółek klasy 50 ccm ;-)
Najchętniej poczytałbym jakieś podstawy na temat techniki jazdy.
boskie

> I jeszcze jedno: który hamulec używać jako główny? Przód, czy tył?
Twoi koledzy hamuja butem o asfalt, chyba tez jeszcze tematu nie przerabiali.

Data: 2010-07-20 23:52:34
Autor: Jacek
Pozycja pedału hamulca.
Właśnie dlatego pytam, bo hamowanie butem o asfalt przy V max tego bolidu = 55 km/h to ciut mało, a wolałbym nie hamować zębami o wspomniany asfalt.
Jacek

Data: 2010-07-21 09:03:05
Autor: Jacek Czerwinski
Pozycja pedału hamulca.
W dniu 2010-07-20 23:52, Jacek pisze:
Właśnie dlatego pytam, bo hamowanie butem o asfalt przy V max tego
bolidu = 55 km/h to ciut mało, a wolałbym nie hamować zębami o
wspomniany asfalt.
Jacek

Nie mam skuta (mam pincet) , jesli skut ma tarcze (na 99.9% ma) i jesli jest precyzyjna i dawkowalna (w podtekscie - hydraulika, bo linki nigdy nie mialem, tu pewnie bywa 50/50 hydraulika/linka) to przod i wylacznie przod. Wyjatek: zjazdy w dol po szutrowkach itp.

Nie mialem nigdy doswiadczen na WSK i bebnowych, wiec nie porownam. Wiem ze kumple z doswiadczeniami przestawiaja sie na przod i jest ok.

Niestety, mnie nie stac na hamowanie zebami, musze je oszczedzac.
Tez Jacek.

Data: 2010-07-21 17:52:46
Autor: Ivam
Pozycja pedału hamulca.
Użytkownik "Jacek Czerwinski" <x@y.z.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i2663a$il3$1@news.onet.pl...
Nie mam skuta (mam pincet) , jesli skut ma tarcze (na 99.9% ma)

Jaki skut ma hamulec w nodze?

Tak z ciekawosci pytam - jesli taki istnieje to fajnie.

--
pzdr:
Ivam

ps. o simsonie pamietam, ale moze jeszcze jakis jest.

Data: 2010-07-21 16:26:22
Autor: Glub
Pozycja pedału hamulca.
"Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
[...]

Stare Vespy px.
Był tez model piaggio mp3 z hamulcem w nodze.

--
Glub

Pozycja pedału hamulca.