Pozycje które warto przeczytać

Data: 2010-02-08 08:08:12
Autor: Justin Starlight
Pozycje które warto przeczytać
Cześć,

możecie mi podsunąć książki traktujące o giełdzie które warto przeczytać?

JS

Data: 2010-02-07 23:39:40
Autor: Charlie delta
On 8 Lut, 08:08, Justin Starlight <justinstarli...@gazeta.pl> wrote:
Cześć,

możecie mi podsunąć książki traktujące o giełdzie które warto przeczytać?

JS

wyciąg z rachunków maklerskich

pyszna lektura

i widok panienek jeb... przez Pan Rynek, przelewających swoje depozyty

buhahahahahaa

Data: 2010-02-08 13:19:03
Autor: Justin Starlight
Charlie delta pisze:
[...]

Czarli delta...chuj Ci w alfa :D

Data: 2010-02-08 04:25:49
Autor: Charlie delta
On 8 Lut, 13:19, Justin Starlight <justinstarli...@gazeta.pl> wrote:
Charlie delta pisze:> On 8 Lut, 08:08, Justin Starlight <justinstarli...@gazeta.pl> wrote:

> wyciąg z rachunków maklerskich

> pyszna lektura

> i widok panienek jeb... przez Pan Rynek, przelewających swoje depozyty

> buhahahahahaa

Czarli delta...chuj Ci w alfa :D

panienka. twój depozyt pasie mnie

najbliższy chwilowy przystanek to 2150

rynek jest nudny, spada, spada, pieniądze wpadają na depo od
nieudaczników

bedzie problem z wydawaniem takiej forsy panienki

buhahahaha

Data: 2010-02-08 13:39:40
Autor: DJ

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:8a5cd692-5b39-4588-9aed-099fcdb763703g2000yqn.googlegroups.com...

panienka. twój depozyt pasie mnie

najbliższy chwilowy przystanek to 2150

A jak to sie ma do tego co dopiero pisales - cytat:

"w pn masz odbicie z luką" ?

DJ

Data: 2010-02-08 04:47:08
Autor: Charlie delta
Pozycje które warto przeczytać
On 8 Lut, 13:39, "DJ" <dariu...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisa w
wiadomo cinews:8a5cd692-5b39-4588-9aed-099fcdb763703g2000yqn.googlegroups.com...

>panienka. tw j depozyt pasie mnie

>najbli szy chwilowy przystanek to 2150

A jak to sie ma do tego co dopiero pisales - cytat:

"w pn masz odbicie z luk " ?

DJ

luki nie było - fakt

odbicie było miał chłop szansę na zamknięcie pozycji, ruch zdechłego
kota POZWALAŁ MU ZAROBIĆ NA PROWIZJĘ zamykającą pozycję

kierunek jest jeden  - na dół

najpierw musi być zamkniętę 10 k otwartych długich pozycji -  efekt
paniki;)

czekamy na to....panienki

Data: 2010-02-08 13:55:16
Autor: DJ
Pozycje które warto przeczytać
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał:

kierunek jest jeden  - na dół

Mozliwe. Tym niemniej sadze, ze po tym duzym spadku w czwartek i piatek teraz sie troche pomieli na mniej wiecej obecnym poziomie.

A swoja droga mam pytanie z innej beczki. Kiedys cos pisales o lataniu. Dodajac do tego nick wnosze, ze masz cos wpolnego z lataniem. Latasz moze? A jesli tak to na czym - paralotnie, motolotnie, szybowce, samoloty?

Darek

Data: 2010-02-08 14:02:06
Autor: kigam

Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Dodajac do tego nick wnosze, ze masz cos wpolnego z lataniem. Latasz moze? A
jesli tak to na czym - paralotnie, motolotnie, szybowce, samoloty?

Moim zdaniem koka.

Data: 2010-02-08 15:02:20
Autor: kroovka
Pozycje które warto przeczytać
> jesli tak to na czym - paralotnie, motolotnie, szybowce, samoloty?

Moim zdaniem koka.

No tak , masz faktycznie polot.

kroovka

Data: 2010-02-08 08:40:37
Autor: Endriu
Pozycje które warto przeczytać
możecie mi podsunąć książki traktujące o giełdzie które warto przeczytać?

Książki o giełdzie [PL] [.pdf] [.doc]
http://torrenty.org/torrent/139783

Ja przeczytałem większość z nich i uważam że dalej niewiele wiem o giełdzie....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Pozycje które warto przeczytać