Pozycjonowanie na www.galeria-biznesu.pl w Google

Data: 2009-07-09 03:20:37
Autor: busman76
Pozycjonowanie na www.galeria-biznesu.pl w Google
Witam wszystkich. Zastanawia mnie jedna rzecz odnośnie pozycjonowania
na stronie www.galeria-biznesu.pl. Umieściłem na tej stronie wizytówkę
swojej firmy. Po jakimś czasie po nazwie została ona spozycjonowana na
pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google co trochę mnie
zaskoczyło, ale wyświetla się w formacie PDF. Sprawdziłem kilka innych
firm i też się zdarza pozycjonowanie w PDF a nie w HTML. Nie
przeszkadza to mi, bo wygląda to ładnie i wszystkie potrzebne
informacje są w niej zawarte. Czy mechanizmy Google wyżej pozycjonują
tego typu dokumenty ? W podglądzie prezentacji można kliknąć "pobierz
wersję w pdf". Może dokumenty podlinkowane na stronach mają wpływ na
pozycję w wynikach wyszukiwania. Czy ktoś wie od czego to zależy?

Data: 2009-07-10 10:11:49
Autor: gelbo
Pozycjonowanie na www.galeria-biznesu.pl w Google

A nazwa firmy, albo przyklad takiej firmy?

Data: 2009-07-10 12:22:50
Autor: liliputek
Pozycjonowanie na www.galeria-biznesu.pl w Google
Witam
Pewnie już ta osoba w ogóle się nie odezwie.
Strona jest "dziwna" - wpis do katalogu jest płatny, ale nie znalazłem cennika.

Pozdrawiam
liliputek