Pożyczka przez internet na <10 dni

Data: 2012-12-05 18:45:09
Autor: Smc2k
Pożyczka przez internet na <10 dni
Gdzie mogę wziąć pożyczkę na 10k zł najpóźniej w piątek? Następnie chciałbym odstąpić od zawartej umowy przed upływem 10 dni. Ważne, żeby wszystko można było załatwić przez internet -- nie jest możliwa moja fizyczna obecność, oraz nie wiązało się z żadnymi kosztami z mojej strony.

Jakieś propozycje?

Data: 2012-12-06 16:14:28
Autor: Zbynek Ltd.
Smc2k napisał(a) :
[...]

Przez Internet, powiadasz? W ciągu około 36 godzin od napisania Twego anonsu? Bez poniesienia kosztów? Tylko www.era.pl

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Pożyczka przez internet na <10 dni