Pozytywny przekaz troli.

Data: 2016-02-01 23:52:09
Autor: corrsuss
Pozytywny przekaz troli.
# Kapral trolli PiS Szefernaker wypiera się, że podczas kampanii zarządzał trollami. Pisze o tym "Newsweek".

Kapral ma nad sobą generała trolli Jarosława Kaczyńskiego, który nie ukrywa, że jest gnomem nad gnomami, bowiem wszem i wobec nazywa tych, którzy nie głosowali na PiS "nagorszym sortem Polaków", gestapo, etc..

Co to jest? To pozytywny przekaz? Szefernaker do szkół, a nie bruździć życie publiczne, trollu.

Kapralu do nauki języka polskiego, boś posiadł tylko język sowiecki..

Oto jak ten troll zareagował:

zefernaker o tekście "Newsweeka"o hejcie: My wygraliśmy pozytywnym przekazem

Jak mówił Paweł Szefernaker w Radiu Koszalin o tekście Newsweeka dotyczącym hejtu.

"Nigdy takich praktyk nie próbowałem. PiS nie w taki sposób ostatnią kampanię wygrało. Jeżeli ktoś pisze że to jest skuteczne a zdarzało się, że wydawałoby poważni dziennikarze o tym mówili, jak Lis czy Kuźniar, w kontekście mojego nazwiska - mówili o hejterach Szefernakera - to znaczy, że nie znają podstaw komunikacji w internecie.. My postawiliśmy na przekaz pozytywny. Są raporty z których wynika, że negatywny przekaz zwolenników z obu stron był podobny, ale PiS wygrało tym pozytywnym. Najbardziej przykro mi nie z powodu obrażania zespołu ludzi, który ciężko pracował, ale z powodu tysięcy, dziesiątki tysięcy internautów, które się w ten sposób obraża. PiS wygrało w internecie dzięki temu, że powstał ruch społecznych [w internecie] ludzi, którzy działali pozytywnie. Żaden artykuł tego nie zmieni, tej pozytywnej grupy, armii pokoju, którą działała w internecie. Jeżeli przeciwnicy polityczni uważają, że trzeba kupować hejterów, to niech kupują. Internet nie znosi ściemy, cieszę się, że nasi przeciwnicy jeszcze nie zrozumieli, jak się wygrywa kampanie w internecie"

Pozytywny troll? Oksymoron. Tfu. Zgiń, przepadnij, trollu Szefernaker. #
Ze strony:
http://skroc.pl/bbdcf
stevep

Pozytywny przekaz troli.