Pozytywny wydźwięk słuchania Marcina Ros oła

Data: 2010-02-18 10:44:56
Autor: Slawek SWP
Pozytywny wydźwięk słuchania Marcina Ros oła
Oglądając wolną wypowiedź Marcina Rosoła przed komisją hazardową zostałem mile zaskoczony. Marcin Rosół umie czytać i sprawnie korzysta z tej umiejętności, odróżnia to jego na tle innych pracowników Rządu z Ryszardem Sobiesiakiem na czele...
Właściwie nie powinna ta wiedza mnie dziwić ale uderzyła mentalnie mnie ona w momencie gdy Marcin Rosół właśnie narzekał na niezgodność przekazu medialnego z prac komisji hazardowej.
Podobno został ustawiony na równi z przestępcami przez Mariusza Kamińskiego :O i to w taki sposób, że nie może mu nic zrobić za to... To dziwne, że bliski współpracownik prominentnego członka PO narzeka na istnienie zabiegów socjotechnicznych i o zgrozo tłumaczy w telewizji mechanizmy tychże zabiegów. Można by skwitować całość stwierdzeniem: "kto mieczem wojuje ten od miecza ginie" no ale mnie zszokowało rozżalenie Marcina Rosoła zupełnie jakby gniewał się na świat, że jest brutalny wobec niego. Czy on nie wiedział, że ma ryzykowną robotę i w razie wpadki będzie stał obok słupka przywiązany za nogę...?

--
SÅ‚awek SWP
Skąd wiadomo, że PiS wpadł na trop - w komisji(?) Bo przewodniczący wyłączył mikrofony!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-02-18 11:05:39
Autor: cirrus
Pozytywny wyd¼wiêk s³uchania Marcina Roso³a
U¿ytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hlj2s3$7iq$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ogl±daj±c woln± wypowied¼ Marcina Roso³a przed komisj± hazardow± zosta³em mile zaskoczony. Marcin Rosó³ umie czytaæ i sprawnie korzysta z tej umiejêtno¶ci, odró¿nia to jego na tle innych pracowników Rz±du z Ryszardem Sobiesiakiem na czele...
W³a¶ciwie nie powinna ta wiedza mnie dziwiæ ale uderzy³a mentalnie mnie ona w momencie gdy Marcin Rosó³ w³a¶nie narzeka³ na niezgodno¶æ przekazu medialnego z prac komisji hazardowej.
Podobno zosta³ ustawiony na równi z przestêpcami przez Mariusza Kamiñskiego :O i to w taki sposób, ¿e nie mo¿e mu nic zrobiæ za to... To dziwne, ¿e bliski wspó³pracownik prominentnego cz³onka PO narzeka na istnienie zabiegów socjotechnicznych i o zgrozo t³umaczy w telewizji mechanizmy tych¿e zabiegów. Mo¿na by skwitowaæ ca³o¶æ stwierdzeniem: "kto mieczem wojuje ten od miecza ginie" no ale mnie zszokowa³o roz¿alenie Marcina Roso³a zupe³nie jakby gniewa³ siê na ¶wiat, ¿e jest brutalny wobec niego. Czy on nie wiedzia³, ¿e ma ryzykown± robotê i w razie wpadki bêdzie sta³ obok s³upka przywi±zany za nogê...?

A jak± kretynie funkcje w rzadzie piastuje Sobiesiak?

--
stevep

Data: 2010-02-18 10:22:23
Autor: Hans Kloss
Pozytywny wyd¼wiêk s³uchania Marcina Roso³a
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³(a):
A jak± kretynie funkcje w rzadzie piastuje Sobiesiak?

Jest, debilu niektórych (by³ych?) cz³onków owego rz±du SPONSOREM ;). A mo¿e
nie tylko "niektórych"...
J-23

Data: 2010-02-18 11:30:28
Autor: Slawek SWP
Pozytywny wyd¼wiêk s³uchania Marcin a Roso³a
U¿ytkownik Hans Kloss napisa³:
[...]

Musisz mu darowaæ, on dopiero siê uczy. Ca³y post jest "wielokrotnie" o socjotechnice a On siê ³apie na najprostsze sztuczki za ka¿dym razem :D

--
S³awek SWP
Sk±d wiadomo, ¿e PiS wpad³ na trop - w komisji(?) Bo przewodnicz±cy wy³±czy³ mikrofony!

['] Prawd± po oczach, przez ca³e ¿ycie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-02-18 11:39:08
Autor: Dirko
Pozytywny wyd¼wiêk s³uchania Marcina Roso³a

U¿ytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hlj4cu$p1q$1inews.gazeta.pl...

    Mi³o siê czyta kulturaln± dyskusjê. ;-)

Data: 2010-02-18 11:48:05
Autor: Andrzej Adam Filip
Pozytywny wydźwięk słuchania
"Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> pisze:
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlj4cu$p1q$1inews.gazeta.pl...
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):

A jakÄ… kretynie funkcje w rzadzie piastuje Sobiesiak?

Jest, debilu niektórych (byłych?) członków owego rządu SPONSOREM
;). A może nie tylko "niektórych"...
J-23

    MiÅ‚o siÄ™ czyta kulturalnÄ… dyskusjÄ™. ;-)

A ktoś ci zabrania wrzucić "Hansa Klossa" do *twojego*
mordplika/killfile? :-)

Ja potrafię całkiem sporo "ścierpieć" i jakoś tam tolerować *dopóki*
dany dupek nie wywija się z mordplika jak oślizgły i wyjątkowo
obrzydliwy piskorz.

Kto się sparzył mlekiem ten dmucha na twaróg.
  -- PrzysÅ‚owie japoÅ„skie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-02-18 12:00:02
Autor: -he®sk-
Pozytywny wyd¼wiêk s³uchania Marcina Roso³a
On Thu, 18 Feb 2010 10:22:23 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³(a): > A jak± kretynie funkcje w rzadzie piastuje Sobiesiak?

Jest, debilu

 brawo! brawo!

niektórych (by³ych?) cz³onków owego rz±du SPONSOREM ;).

 kupil im po plastikowym pistoleciku ?

A mo¿e nie tylko "niektórych"...

 napisz, ze wszystkich ;oO))

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 11:21:36
Autor: Slawek SWP
Pozytywny wydźwięk słuchania Marcina Rosoła
Użytkownik cirrus napisał:
Użytkownik "Slawek SWP"<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl>  napisaÅ‚ w
wiadomości news:hlj2s3$7iq$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Sądząc po jego wystąpieniu przed komisją hazardową, pan Ryszard Sobiesiak piastuje w rządzie jakąś funkcję decyzyjną. Zdzichu i Grzechu są ewidentnie na posyłki. Sądzisz, że skoczyliby po hamburgera na dworcu przed odjazdem pociągu...?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kretynizm
Kretynizm (matołectwo) – obecnie nieużywany termin oznaczający niedorozwój umysłowy ciężkiego stopnia powstały w wyniku wrodzonej pierwotnej niedoczynności tarczycy.
Niegdyś choroba ta była bardzo często spotykana wśród ludności zamieszkałej w rejonach górskich. W niektórych wioskach ponad połowa populacji dotknięta była tą przypadłością. W latach 60. XIX wieku Rudolf Virchow udowodnił, że przyczyną choroby jest uszkodzenie tarczycy. W 1922 stwierdzono zależność częstości występowania kretynizmu od zawartości jodu w glebie. Światowa Organizacja Zdrowia zaleca stosowanie obficie jodowanej soli w miejscach, w których występuje niedobór tego pierwiastka[1].