Pożywka dla hien i kaczyńsko- maciarewiczowskich oszołomów

Data: 2012-01-17 11:22:13
Autor: Aleksander
Pożywka dla hien i kaczyńsko- maciarewiczowskich oszołomów
Popieram stanowisko "stevep"a

Przykre , że media , zatrudniające ludzi na poziomie jakby sie wydawało, z racji swojej roli edukacyjno - opiniotwórczej w ogóle podejmują ten temat. W tej tendencji, to temat Smoleńska będzie się przewijał jeszcze ze 100 lat, przez kilka pokoleń. Nas już nie będzie ale Smoleńsk - wiecznie żywy.  Kto popiera oszołomów , ten po czasie takim się staje, dlatego drogie media obudźcie się.  Mam do Was żal o ciągłe uleganie zaplanowanej przez Kaczyńskiego akcji wiecznego molestowania społeczeństwa wypadkiem smoleńskim, powstałym ewidentnie z ludzkiej głupoty, a spowodowanym głownie przez butę prezydenta Kaczyńskiego , która wymusiła lądowanie w ewidentnie niedopuszczalnych warunkach.  Polscy piloci to nie kamikadze, ale też ludzie i podwładni.  Za  całość odpowiada najwyższy rangą dowodzący - Prezydent Kaczyński i to jest ewidentnie jego wina.   Chowanie go na Wawelu , miejscu historycznym,  to utrata świętości tego miejsca dla mnie i wielu milionów Polaków.  Ewidentna profanacja.  Teraz już Wawel nie brzmi tak jak dawniej. Zabrano mi mój Wawel, poszargano wartości kojarzące sie z tym miejscem, a spoczywające tam szczątki królów, jeżeli byli tacy sami jak Kaczyński, nie wzbudzają juz żadnego szacunku.

Alx

Pożywka dla hien i kaczyńsko- maciarewiczowskich oszołomów