Pr??bujÄ? znieczuliÄ? Wroc??awian

Data: 2014-02-16 23:03:35
Autor: Lord Donald
Pr??bujÄ? znieczuliÄ? Wroc??awian
http://natemat.pl/92255,fakt-donosi-trynkiewicz-wywieziony-do-czech-lub-na-slowacje

Wydaje mi się że siedzi w kraju, skoro ma sądowy zakaz opuszczania kraju to nie mam mowy aby wyjechał za granicę, policja nie może tego przeskoczyć, po prostu próbują uspokoić przestraszonych wrocławian. Po za tym żaden kraj nie przyjmie aż takiego zwyrodnialca, jak by się ich obywatele dowiedzieli wybory mieli by już z głowy, to tylko platfusy mogą sobie pozwolić i tak już od dawna ustawiają wybory. Facet zapewne siedzi i liczy dzieciaczki we Wrocławiu, jak już nie zaszlachtował kilku, w takim dużym mieście, z rządową kaską czuje się jak w raju. Jesteśmy naprawdę w wolnym kraju, zwyrodnialcom wolno wszystko, a nawet za to mają przywileje i im płacą, za pewne nie jeden pójdzie jego śladem, dorobił się facet super emeryturki i to w tak nie wielkim wieku, co tam NFI.

Pr??bujÄ? znieczuliÄ? Wroc??awian