(Praca) Elektronika samochodowego zatrudnie.

Data: 2012-05-20 09:27:50
Autor: at
(Praca) Elektronika samochodowego zatrudnie.
From: " troll" <swstr.SKASUJ@gazeta.pl>
Elektronika  do naprawy elektroniki samochodowej do nowo otwieranego warsztatu w okolicach Kocmyrzowa k. Krakowa poszukuję. Wynagrodzenie prowizyjne, współudział w firmie lub inne propozycje.

czyli ja dymam a ty sie bogacisz :)  szukaj szczescia dalej

A jak dostaniesz stala pensje to nie bedziesz na mnie dymal?
Smieszny jestes.
Przy prowizji przynajmniej masz zaplate za to co zrobiles, wg mnie chyba bardziej sprawiedliwe.
No, ale jak szukasz pracy aby sie nie narobic a duzo zarobic to ja tobie szczescia zycze.

(Praca) Elektronika samochodowego zatrudnie.