Praca HDD wstrzymuje system

Data: 2010-10-15 18:08:45
Autor: Tomasz Jasiński
Praca HDD wstrzymuje system
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 15 Oct 2010 16:04:10 +0200  doszła do mnie wiadomość  <i99mso$ekg$1@news.onet.pl>  od Adam <a.g@poczta.onet.pl>  :

Wymieniłem w R500 dysk na nowy WDC WD6400BPVT (SATA300).

Jako, że firma, dla której pracuję, ma subskrypcję Microsoft VP, zainstalowałem na nim Windows XP oraz Windows 7 (obydwa w wersji 32bit).

Problem:

Jeśli Windows (dowolny) wykonuje operację na plikach, powoduje to praktyczne zamrożenie pracy. Trwa to "długo" - dużo dłużej, niż na R51.

Ten dysk wymaga specjalnego traktowania(4 KiB sektory), prawdopodobnie
z tego powodu wolno pracuje:
http://pccasegear.com/index.php?main_page=product_info&cPath=210_267&products_id=13835

Praca HDD wstrzymuje system