Data: 2010-01-17 21:12:09 | |
Autor: J.F. | |
Praca alternatora (ładowanie) raz jeszcze | |
On Sun, 17 Jan 2010 11:57:35 -0800 (PST), KA-RAM-BA wrote:
1. Czy podczas grzania sie świec napięcie ładowania nie powinno być w Wydajnosc alternatora na wolnych obrotach moze byc za mala. 2. Czy na ciepłym a wręcz gorącym silniku świece nie powinny się Sam pisales ze ekologicznie nie. Moje bydle obecna zima jakos slabo pracuje jeszcze pare sekund po odpaleniu. 3. Od czego jest ten cienki przewód idący do alternatora? (myślałem, Byc moze od obrotomierza - starsze diesle z alternatora braly. Obrotomierz masz ? Denerwuje mnie ten problem bo zamiast wsiąść i poprosu jechać to muszę A moze jednak pojedz ? na wyszych obrotach powinien lepiej ladowac. Ewentualnie .. gdzie mierzysz napiecie ? Alternator moze stabilizowac swoje napiecie, a duze prady powoduja spadki na przewodach. P.S. Nie wiem czy ma to związek ale na postoju przy pracującym silniku Tak od razu i na ucho tez ? Bo tu teraz mozliwosci multum - od takiej ze wlacza sie pompa ABS a komputer podnosi obroty, do takiej ze wlaczenie swiatel stop powoduje spadek napiecia zasilajacego obrotomierz .. Czy nie powienies miec 850 obr/min ? J. |
|