Praca czyni wolnym

Data: 2009-12-21 09:21:26
Autor: boukun
Praca czyni wolnym
No trudno, nie udało mi się kupić słynnego napisu... Ale nie widzę problemu, żeby dzisiaj przed każdym łagrem pracy powiesić taki napis: "Praca czyni wolnym". Powinno chycić, a i nie będzie o co walczyć, jak jakiś jeden w przyszłości zginie, po przekątnej, w łagrze na przeciwko będzie się rzucał w oczy...

boukun

Data: 2009-12-21 08:33:34
Autor: jan paszek
Praca czyni wolnym
[...]

czyli zero świat ,zero wolnych sobót i niedziel odrabiać Polacy  DŁUGI- 2,5 bln w 2010 -czyli prawie 80.000 tys od głowy!!!

Data: 2009-12-21 09:40:53
Autor: boukun
Praca czyni wolnym

Użytkownik "jan paszek" <janonet4.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgnbst$48u$1inews.gazeta.pl...

[...]

A jakże, narobili sobie takich długów, bo wybrali sobie takich panów... i z pokorą bija głowę pod figurą...

boukun

boukun

Data: 2009-12-21 09:43:52
Autor: Jan Witowski
Praca czyni wolnym
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

[...]

Bo to jest tego wina ze kwach zrobił na kaqzdego obywatelena 1000000 zlotyh

ja ci boukun muwilem o tym jak spowodano te stara na tym dzisziiej dniu !!!!!!!!!

haha SDL i miler oleksy pijachkie wijatale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Data: 2009-12-21 23:45:05
Autor: awe
Praca czyni wolnym
Ja wiem Boukun ze trudno Ci sie z tym haslem pogodzic ale prawde mowiac duzo w tym prawdy;-)
awe

Praca czyni wolnym