Praca dla Beaty S.

Data: 2015-08-25 14:30:51
Autor: silvio balconetti
Praca dla Beaty S.
Opowiadano mi ze premier techniczna fachowo malowala jakas szkole, ktora zepsuli jej polityczni przeciwnicy. Moze dostanie te robote, a moze nie, ale gdyby nie wyszlo i pani Beata byla w potrzebie, to mam oferte na pozna jesien - wczesna wiosne. Jako kobieta pracujaca co sie zadnej pracy nie boi moglaby mi za dobra zaplate (w euro) pomoc w renowacji kuchni, jadalni i living roomu. Konkretnie stare meble usunac, zmienic wykladzine, pomalowac sciany, ewentualnie wymienic parkiet w salonie i jadalni. Meble i urzadzenia nowe kupimy i damy firmie zaistalowac, wiec kobiecina nie bedzie musiala nic dzwigac, ani wyrzucac (chyba zeby chciala cos zabrac do domu). W przyszlosci bedziemy chyba wymieniac wykladziny w calym mieszkaniu, wiec gdyby byla sprawna, to moglaby pomoc. Zaplacimy za wykonana robote, a nie godziny, bo kiedys rodacy pracowali (przeprowadzka) u nas na godziny, nawet pare piw i cos na zagryzke dostali. Bardzo powolni byli. ;-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-08-25 05:52:22
Autor: bronek.tallar
Praca dla Beaty S.
Pani Beata S stara się o odszkodowanie, ona z tomkiem chciała kręcić
co półtora tygodnia lód, a złe pisiory jo oskarżajo.

"Zgram wam taką pakę ludzi, którą bym kierowała jak tra la la la, i biznes w Warszawie (...) Biznes na służbie zdrowia będzie robiony" (była posłanka PO Beata Sawicka, przyłapana przez CBA na planach "prywatyzacji" szpitali

"Rezyduję tutaj, przeprowadzam się i koniec. I kręcimy lód, co półtora tygodnia jestem w Sejmie"

Data: 2015-08-25 15:15:19
Autor: silvio balconetti
Praca dla Beaty S.
Am 25.08.2015 um 14:52 schrieb bronek.tallar@gmail.com:
[...]

Odpada. Potrzebuje kogos do roboty, a nie biznesu czy polityki.