Praca dla Boukuna

Data: 2012-09-22 12:18:55
Autor: boukun
Praca dla Boukuna

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:k3jrq6$1eq$1node2.news.atman.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,18452,title,Przyjma-do-pracy-ponad-7-tys-osob,wid,14182241,wiadomosc.html

"Ponad 7 tys. osób zamierzają przyjąć w tym roku do pracy śląskie kopalnie. Zatrudnienie znajdą niemal wyłącznie górnicy dołowi."

http://www.hotmoney.pl/artykul/kraj-kopalnie-zatrudniaja-rzesze-ludzi-placa-7-tys-zl-27446

"Z danych GUS wynika, że średnia pensja w przemyśle węglowym wynosi niemal 7 tys. zł. "

Praca uczciwa bo fizyczna i w państwowej spółce której zyski są bliskie zeru (Kompania Węglowa i Katowicki Holding Węglowy). Zarobki wyższe niż za Gierka + dostęp do nieograniczonej sieci dobrze zaopatrzonych sklepów w całej Polsce. Dodatkowo oczywiście przywileje emerytalne i wolne soboty o których za Gierka można było pomarzyc.

Anatol

I co, mam emigrować? Dom sprzedawać i po 50-ce na dół zjeżdżać? Kto by mnie przyjął...

boukun

Praca dla Boukuna