Praca dla doswiadczonego instruktora w Tajlandii

Data: 2009-08-27 06:53:35
Autor: Małgorzata Asiandivers
Praca dla doswiadczonego instruktora w Tajlandii
Zatrudnimy od zaraz doswiadczonego instruktora do prowadzenia kursow,
prowadzenia grup i pracy w centrum nurkowym. Cv zawierajace opis
doswiadczenia nurkowego i nienurkowego, oraz list motywacyjny
"dlaczego chcesz podjac prace w naszym centrum?" prosze kierowac; na
piotr@asiandivers.info
Minimalny okres pracy 6 miesiecy, przeloty i koszty wizowe ponosi
kandydat. Oferujemy nizsze wynagrodzenie niz zazwyczaj ma to miejsce w
Egipcie.

Data: 2009-08-27 09:01:01
Autor: Pszemol
"Malgorzata Asiandivers" <malgorzata.babiak@gmail.com> wrote in message news:b17a1af1-9c4b-4a2c-98ab-11bd39809ecbg1g2000pra.googlegroups.com...
przeloty i koszty wizowe ponosi kandydat.
Oferujemy nizsze wynagrodzenie niz zazwyczaj ma to miejsce w Egipcie.
[..]
"dlaczego chcesz podjac prace w naszym centrum?"

Jedyny powód jaki przychodzi mi do glowy to bycie
zdesperowanym wariatem bez szans na znalezienie
sobie niczego innego :-))

Data: 2009-08-27 17:15:30
Autor: SHARMDIVER.PL
Małgorzata Asiandivers wrote:
[...]

Witam,

polecam przeczytanie bardzo ciekwawego artykułu:

http://www.zostaninstruktorem.pl/pl/praca-w-azji/41-pozwolenie-na-prace-w-tajlandii

Data: 2009-08-27 18:01:02
Autor:
Małgorzata Asiandivers <malgorzata.babiak@gmail.com> napisał(a):
[...]

buuuuuuuchaaaaachaaaachaaaaaaaa uuuuuuuuuuaaaaaaachachacha

Data: 2009-08-28 21:38:33
Autor: m
[...]

Hej

Z reguły nie komentuje postów które mnie w żaden sposób
nie dotyczą. Ale tu uczynię wyjątek. Jest to najmniej opłacalna
i najgorzej sformuowana propozycja pracy jaką kiedykolwiek
widziałem.
Pracowałem dla kilku różnych nie-nurkowych zagranicznych firm.
I sytuacja była odworotna : pokrywali koszty przelotów, w tym odwiedzin
u rodziny w kraju co jakiś czas, pomagali załatwić wizy itp ( w praktyce
robili to za zatrudnionego).
I nie pisze się "niższe wynagrodzenie niż zazwyczaj" :-)
jesli juĹź musisz- napisz "na zblizonym poziomie" ;-).
Proponuje skrócić to ogłoszenie do treści "
"Szukamy jelenia który zaryzykuje swój czas i pieniądze
po to żeby potem oddać nam wiekszość tego co zarobi."

Pozdrawiam (uśmiany do łez)
Marcin.

Data: 2009-08-28 23:08:21
Autor: jacekzachara
[...]

Potwierdzam
Też pracowałem w kilku bazach nurkowych i jedno co mogę powiedzieć to instruktorzy wszelkich organizacji łączcie się i nie dajcie.
Płace sa naprawdę niskie w tej branży.
Jesli zarobi sie na czysto 1000euro na miesiąc to wszystko.
Dla młodego to może jest i ok ale dla kogoś kto ma rodzinę utrzymać to mało.
Za 14-16 godzin codziennej haówki 7 dni w tygodniu to naprawdę nie wiele
A rozłąkowe a życie cygańskie tego nikt nie bierze pod uwagę.
Tylko dla leszczy takie zarobki.
Ale to wszystko wina PADI
Natworzyli tysiące jednakowych instruktorów i jak tu przed takimi się bronić
Jakość przeszła w ilość.
Ja zrobisz dziesięc kursów tygodniowo, dwadzieścia intro i jeszcze kilkanaście innych nurkowań to coś zarobisz.
Najlepiej jak prowadzisz OWD, AOWD i kilka specjalizacji równocześnie i zapierdalasz jak mały samochodzik
To wtedy da się coś zarobić.
Właśnie takich leszczy szukają menagerowie baz nurkowych.
Ale jeśli mnie ktoś chce wynając to proszę się nie wyślilać
Za mniej jak 40 Euro dziennie nawet palcem nie kiwnę
Szanujmy się koledzy Pozdrawiam Jacek

Data: 2009-08-28 16:15:13
Autor: Pszemol
<jacekzachara@op.pl> wrote in message news:33ae.0000010f.4a984745newsgate.onet.pl...
[...]

Może taki stary wyjadacz jak Ty powinien sam założyć bazę
i takich "leszczy" zatrudniać, co? Pomyślałeś o tym ? ;-)

Data: 2009-08-29 00:28:56
Autor: Haw
jacekzachara@op.pl pisze:
> [...]
Ale jeśli mnie ktoś chce wynając to proszę się nie wyślilać
Za mniej jak 40 Euro dziennie nawet palcem nie kiwnę

zostan instruktorem GUE. zdaje sie ze obecna cena za kurs Fundamentals w PL wynosi okolo 1000$ + koszty pobytu instruktora. Kurs trwa chyba cos okolo 3-4 dni, zwykle jest 3 kursantow.
zakladajac ze zamierzasz pracowac przez 20 dni w miesiacu, daje to 20 / 4 * 3 = 15 kursantow. czyli jakies 45 000 brutto miesiecznie liczac 3 zl za dolara.
zycie przed Toba ;-).

pzd,
haw.

Data: 2009-08-29 17:08:25
Autor: SHARMDIVER.PL
Praca dla doswiadczonego instruktora w Egipcie - Sharm el Sheikh
jacekzachara@op.pl wrote:
Hej

Z reguĹ?y nie komentuje postĂłw ktĂłre mnie w Ĺźaden sposĂłb
nie dotyczÄ?. Ale tu uczyniÄ? wyjÄ?tek. Jest to najmniej opĹ?acalna
i najgorzej sformuowana propozycja pracy jakÄ? kiedykolwiek
widziaĹ?em.
PracowaĹ?em dla kilku róşnych nie-nurkowych zagranicznych firm.
I sytuacja byĹ?a odworotna : pokrywali koszty przelotĂłw, w tym odwiedzin
u rodziny w kraju co jakiĹ? czas, pomagali zaĹ?atwiÄ? wizy itp ( w praktyce
robili to za zatrudnionego).
I nie pisze siÄ? "niĹźsze wynagrodzenie niĹź zazwyczaj" :-)
jesli juĹź musisz- napisz "na zblizonym poziomie" ;-).
Proponuje skrĂłciÄ? to ogĹ?oszenie do treĹ?ci "
"Szukamy jelenia ktĂłry zaryzykuje swĂłj czas i pieniÄ?dze
po to Ĺźeby potem oddaÄ? nam wiekszoĹ?Ä? tego co zarobi."

Pozdrawiam (uĹ?miany do Ĺ?ez)
[...]

oferta z Sharm z przed 2 dni (ciekawe jaka to baza):
Jak piszą 3 miesiące okres próbny :) za 3 miechy jest koniec sezonu i wywalą "jelenia" , no i wiza turystyczna się skończy  :(
I UWAGA - przelot DO EGIPTU - z powrotem nie... Bo bilecik ZWYKŁY drogi jest...

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:
- tłumaczenie z języka angielskiego na polski i odwrotnie zasad nurkowania
- prowadzenie szkoleń praktycznych i teoretycznych dla kursantów
- przygotowanie do egzaminów do licencji nurkowania
- opieka nad kursantami
Wymagania

Wymagania:

- wykształcenie średnie

- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i przygotowań do prowadzenia egzaminów nurkowania

- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (mile widziany rosyjski lub każdy inny język)

- licencja Padi Instruktora Nurkowania lub Master Scuba Diver Trainer

- komunikatywność, umiejętność przekazywania wiedzy

Mile widziane

W zamian oferujemy:
- umowę na okres próbny - 3 miesiące (kontrakt), po okresie próbnym:
kontrakt - w zależności od ustaleń z pracodawcą
- czas pracy: 8.00-17.00
- wynagrodzenie: 400-500 euro + premia uznaniowa
- gwarantowane: zakwaterowanie i wyżywienie, przelot do Egiptu

Data: 2009-08-29 13:33:35
Autor: adamc9
Praca dla doswiadczonego instruktora w Tajlandii
Popieram, dosłownie i na temat... Poprosimy konkrety,bo jesteśmy zainteresowani. --

Data: 2009-08-29 11:46:51
Autor:
[...]
idiotencamera

--

Praca dla doswiadczonego instruktora w Tajlandii