Praca dla rowerzysty 9-22.11.09

Data: 2009-11-02 16:35:51
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Praca dla rowerzysty 9-22.11.09
Powitać.

Przepraszam za spam, ale sprawa pilna, człowiek sie wykruszył.

1. Dobra kondycja, 100 km dziennie przez kilka dni.
2. Język francuski dobry lub ewentualnie angielski dobry
3. Ważny paszport i gotowość wyjazdu poza Europę w dniach 9-22.11.09
4. Umiejętność podstawowej obsługi roweru
5. Pożądane doświadczenie w pilotowaniu rowerzystów, czytaniu map, planowaniu trasy. Potrzebna osoba "z jajami" obrotna, potrafiąca
poradzić sobie z potencjalnymi problemami na trasie.
6. Przelot w dwie strony, wyżywienie, noclegi, wynagrodzenie zapewniamy.

Osoby które faktycznie mogą wyjechać w tym terminie proszę o przesłanie CV i krótkiej informacji o sobie na priv. seco maupa tlen pl

Pozdrawiam

Seco

Data: 2009-11-02 16:46:45
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Praca dla rowerzysty 9-22.11.09

Zapomniałem. Wylot z Warszawy, powrót do Warszawy

Data: 2009-11-02 17:06:21
Autor: Michał Pysz
Michał Pysz pisze:
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Zapomniałem. Wylot z Warszawy, powrót do Warszawy
a jaki kraj?

Czarny Ląd!
hmm i myślisz, że chętny da radę zrobić badania i szczepienia?

mp.

Data: 2009-11-02 17:15:51
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Michał Pysz pisze:
[...]

Chodzi o Maroko. Nie ma obowiązkowych szczepień, najważniejsza jest higiena i unikanie surowej wody i ichniej kuchni. Tak przynajmniej
informują w Szpitalu Zakaźnym.

Pozdrawiam i idę na rower :-)

Seco

Data: 2009-11-02 17:23:37
Autor: Michał Pysz
[...]

W Krakowie zimno, nawet wyjść do sklepu mi się nie chce o rowerze nie wspominając.

A rower trzeba swój zabrać czy na miejscu masz ?

mp.

Data: 2009-11-02 21:05:48
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Michał Pysz pisze:
[...]

W Wawie potwornie zimno i wieje. Ale w lesie jest OK. Poza tym pełnia księżyca i bezchmurne niebo. Niestety władowałem się w pieniek, zaliczyłem OTB i mnie napier.... rozbiy mięsień czworogłowy.
Ale za to mam teraz powód aby wymienić przedni wielec w mieszczuchu :-)

A rower trzeba swój zabrać czy na miejscu masz ?

Na miejscu są rowery :-)

Pozdrawiam.

Data: 2009-11-02 17:16:15
Autor: Coaster
Michał Pysz pisze:
[...]

No i co wykruszylo niedoszlego 'Tomka na Czarnym Ladzie' ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-11-02 17:44:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Praca dla rowerzysty 9-22.11.09
Bartosz 'Seco' Suchecki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
Michał Pysz pisze:
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Zapomniałem. Wylot z Warszawy, powrót do Warszawy
a jaki kraj?

Czarny Ląd!

Ech! Jechałbym chętnie, ale uczelnia (i nie tylko) mnie trzyma :-(

Data: 2009-11-02 17:04:58
Autor: Kapsel
Mon, 02 Nov 2009 16:46:45 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

Zapomniałem. Wylot z Warszawy, powrót do Warszawy

Zapomniałeś też podać jakie jest wynagrodzenie... ;]

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-11-02 17:14:48
Autor: stefandora
Kapsel wrote:
Mon, 02 Nov 2009 16:46:45 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

Zapomniałem. Wylot z Warszawy, powrót do Warszawy

Zapomniałeś też podać jakie jest wynagrodzenie... ;]

Nie zapomniał: 100klm ;))

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-02 17:15:12
Autor: stefandora
stefandora wrote:
Kapsel wrote:
Mon, 02 Nov 2009 16:46:45 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

Zapomniałem. Wylot z Warszawy, powrót do Warszawy

Zapomniałeś też podać jakie jest wynagrodzenie... ;]

Nie zapomniał: 100klm ;))

tzn. km.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-02 10:33:48
Autor: Michał Wolff
Praca dla rowerzysty 9-22.11.09
On 2 Lis, 17:15, stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:

tzn. km.

Konwertywne marki?
Nawet w Bośni je wymienić nie tak łatwo - więc mają prawdziwą wartość
kolekcjonerską :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-11-02 23:07:38
Autor: JaromirD
Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

[...]

6. Przelot w dwie strony, wyĹźywienie, noclegi, wynagrodzenie zapewniamy.

Osoby które faktycznie mogą wyjechać w tym terminie proszę o przesłanie
CV i krĂłtkiej informacji o sobie na priv. seco maupa tlen pl

Pozdrawiam

Seco
Poszło na priv.

JaromirD

Data: 2009-11-03 22:14:44
Autor: JaromirD
[...]

Że tak spytam: dostałeś wiadomość na priv? Wysłałem na s_e_c_o__at__tlen_pl.

JaromirD

Data: 2009-11-04 00:31:56
Autor: Titus Atomicus
Praca dla rowerzysty 9-22.11.09
In article <hcmu8r$b8g$1@achot.icm.edu.pl>,
 Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

Powitać.

Przepraszam za spam, ale sprawa pilna, człowiek sie wykruszył.

1. Dobra kondycja, 100 km dziennie przez kilka dni.

Ojej. ale tam gory sa.
:-(
I to na lekko ma byc czy z bagazem?

2. Język francuski dobry lub ewentualnie angielski dobry

E, to sie wyklucza. Jak mozna poslugiwac sie dobrym angielskim w kraju frankolubnym?

3. Ważny paszport i gotowość wyjazdu poza Europę w dniach 9-22.11.09

O, to ja.

4. Umiejętność podstawowej obsługi roweru

Potrafie pedalowac, uzywac hamulcow i pompki.

5. Pożądane doświadczenie w pilotowaniu rowerzystów, czytaniu map, planowaniu trasy. Potrzebna osoba "z jajami" obrotna, potrafiąca
poradzić sobie z potencjalnymi problemami na trasie.

O, to chyba ja.

6. Przelot w dwie strony, wyżywienie, noclegi, wynagrodzenie zapewniamy.

No, wlasnie - co z tym wynagrodzeniem?

TA

Data: 2009-11-04 07:04:49
Autor: kml

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-BCF957.00315604112009news.onet.pl...

2. Język francuski dobry lub ewentualnie angielski dobry

E, to sie wyklucza. Jak mozna poslugiwac sie dobrym angielskim w kraju
frankolubnym?

Można tylko czy ktokolwiek ten angielski zrozumie. Żabojady są ultra oporne na angielski i jest to prawie tak wielkie jak przekonanie, że cały świat _MUSI_ znać francuski.

kml
Last update 1/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-11-04 07:11:16
Autor: stefandora
kml wrote:

Można tylko czy ktokolwiek ten angielski zrozumie. Żabojady są ultra oporne na angielski i jest to prawie tak wielkie jak przekonanie, że cały świat _MUSI_ znać francuski.

Z nimi to jak z kierowcami, rżną głupa ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-04 15:54:47
Autor: Titus Atomicus
In article <hcr5hu$1f5$1@inews.gazeta.pl>, "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

Można tylko czy ktokolwiek ten angielski zrozumie. Żabojady są ultra oporne na angielski i jest to prawie tak wielkie jak przekonanie, że cały świat _MUSI_ znać francuski.

E, nie o to mi chodzi.
Probowales kiedys porozumiewac sie 'normalnym angielskim' w krajach nieanglojezycznych?
Nie da sie.
Trzeba uzywac tgo 'international simple English' tak jak pisze Beata 'Blondynka' Pawlikowska. A to calkiem inny jezyk niz angielski.

TA

Data: 2009-11-04 16:45:18
Autor: granat
Praca dla rowerzysty 9-22.11.09

Probowales kiedys porozumiewac sie 'normalnym angielskim' w krajach nieanglojezycznych?
Nie da sie.

to nie jest oferta dla ciebie.
po polsku masz klopoty ze zrozumieniem, wiec co dopiero w ichniej mowie?

granat

Data: 2009-11-04 17:07:56
Autor: Titus Atomicus
Praca dla rowerzysty 9-22.11.09
In article <hcs7i8$nl6$1@news.onet.pl>,
 granat <granat_99@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> Nie da sie.

to nie jest oferta dla ciebie.
po polsku masz klopoty ze zrozumieniem, wiec co dopiero w ichniej mowie?

E, przesadzasz.
Jakos przedgiertchowska mature z polskiego napisalem. A ktos ty jest zeby wydawac takie opinie?

TA

Praca dla rowerzysty 9-22.11.09