Praca klimatyzacji a obroty silnika

Data: 2009-09-11 08:20:44
Autor: gosmo
Praca klimatyzacji a obroty silnika
Użytkownik "Mumin" <mooominUSUN@TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8bac8$1bu$1news.vectranet.pl...
Witam!
Chciałem Was zapytać - czy w Waszych autach odczuwa się załączanie i wyłączanie sprężarki klimatyzacji? Bo nie wiem czy to normalne, ale moje auto jakoś nerwowo na to reaguje - potrafi samo przyspieszyć przy wyłączaniu sprężarki, skaczą mu odczuwalnie obroty. Tak ma być czy coś nie tak? Pacjent - Mitsubishi Carisma 1.8 GDI, automat (może ma to znaczenie).

1.6i 8v 102km
Obroty idą trochę do góry, w jeździe jakoś nie czuję spadku mocy.

Praca klimatyzacji a obroty silnika