Praca klimatyzacji a obroty silnika

Data: 2009-09-11 09:09:49
Autor: .Peeter
Praca klimatyzacji a obroty silnika
Użytkownik "Mumin" napisał
Chciałem Was zapytać - czy w Waszych autach odczuwa się załączanie i wyłączanie sprężarki klimatyzacji?

U mnie obroty lekko spadają w momencie załączenia i po chwili wracają
do normalnych. 1.9 TDI.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-09-11 02:50:38
Autor: karamba
Praca klimatyzacji a obroty silnika

U mnie obroty lekko spadają w momencie załączenia i po chwili wracają
do normalnych. 1.9 TDI.
Pozdrawiam
.Peeter

Potwierdzam, w momencie włączenia na postoju,obroty na zegarze prawie
niezauważalnie w dół, słychać inną pracę silnika, ale przez
moment.Myślę że komputer koryguje i obroty wracają do normy. 1,9TDI
115KM chyba robi swoje.W słabszych jednostkach może to rzeczywiście
tańczy inaczej.

Praca klimatyzacji a obroty silnika