Praca magisterska mojego kuzyna...

Data: 2009-05-22 19:34:22
Autor: Tzva Adonai
Praca magisterska mojego kuzyna...
Będzie pisał o kolaboracji tzw. "środowisk endeckich" z Rosjanami i o
sowieckiej mieszance nazizmu z socjalizmem, o antysemityzmie szerzonym przez
SB i rosyjskie służby specjalne oraz o procederze skłócania Polaków z Żydami
inspirowanym przez obce służby wywiadowcze.... Napomknie również o takich
indywiduach jak Bubel czy Sendecki... Wszystko za sprawą mojego bogatego
materiału źródłowego, kompletowanego po części również na tej grupie
dyskusyjnej...

Data: 2009-05-22 22:27:12
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv6unu$mss$1inews.gazeta.pl...
[...]
myslisz ze jestes wartosciowym przypadkiem zeswinienia sie? czy wspomni rowniez o twoich wyskokach na grupach rosysjkich w ktorych udajac polaka podjudzasz ruskow?
awe

Praca magisterska mojego kuzyna...