Praca na pół etatu

Data: 2012-09-23 10:18:59
Autor: witek
Praca na pół etatu
PlaMa wrote:
W mojej firmie kryzys wymusił na szefie obcięcie etatów. Żeby nikogo nie
zwalniać chce na rok pozatrudniać wszystkich na pół etatu. Proszę
żebyście podpowiedzieli mi jakie będą następstwa tego kroku. Wiem już, że:

- tracę prawo do zasiłku
- niższe emerytury (jeżeli dożyję ja albo ZUS)
- mam ciÄ…gle ubezpieczenie medyczne
- jak urlopy? Też połowa wychodzi?

w przypadku wypowiedzenia dostaniesz tylko połowę stawki, bo na pol etatu pracujesz. Typowy numer przed zwolnieniem.

Data: 2012-09-23 21:43:40
Autor: PlaMa
Praca na pół etatu
W dniu 2012-09-23 17:18, witek pisze:

w przypadku wypowiedzenia dostaniesz tylko połowę stawki, bo na pol
etatu pracujesz. Typowy numer przed zwolnieniem.

a co z niewykorzystanym do tej pory urlopem?

Praca na pół etatu