Praca na pół etatu a reszta pod stołem, konsekwencje

Data: 2013-08-21 23:30:41
Autor: Robert Tomasik
Praca na pół etatu a reszta pod stołem, konsekwencje
Użytkownik "PlaMa" <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> napisał w wiadomości news:520029cf$0$1454$65785112news.neostrada.pl...
Moi drodzy, co grozi PRACOWNIKOWI, który godził się oficjalnie na pracę na pół etatu za najniższą krajową (+- 800 zł brutto) a naprawdę pracował na pełen etat za 2000 zł netto?

Jeśli sam zgłosi to w praktyce nic.

Co grozi także PRACODAWCY, który go tak zatrudniał?

Poza koniecznością wyrównania składek na ZUS, NFZ i zaliczki na podatek dochodowy odpowiedzialność karna z art. 219 kk, która powoduje niemożność brania udziału w przetargach publicznych.

Praca na pół etatu a reszta pod stołem, konsekwencje