Praca na umowę o pracę w domu + własna dział alność

Data: 2009-08-04 21:17:51
Autor: *piotr'ek*
Praca na umowę o pracę w domu + własna dział alność
Pytanie brzmi (zakładając że pracodawca nie ma nic
przeciwko) czy na komputerze służbowym mogę zainstalować zakupiony
program do własnej działalności?

Tak.

Czytam o zakładaniu firmy, środkach trwałych etc. i mam wątpliwości
czy, jeżeli w owym wykazie środków trwałych będę miał:
- oprogramowanie ABC
a nie będzie tam komputera (bo go de facto nie mam)
to czy jakiś służby państwowe się do mnie mogą przyczepić?

Etam... nie kombinuj. Kupuj, instaluj, używaj, zarabiaj.

Inż.prawa

Praca na umowę o pracę w domu + własna dział alność