Praca za granicą a wynajem mieszkania w Polsce

Data: 2018-03-20 07:14:10
Autor: mlynska.monika
Praca za granicą a wynajem mieszkania w Polsce
Witam. Pracuje w Wielkiej Brytanii i chcę wynająć moje mieszkanie w polsce. Jaki adres zamieszkania mamą podać na umowie? Ten na jaki jestem zameldowana w Polsce czy ten pod którym mieszkam w Wielkiej Brytanii. Chcę zgłosić wynajem do Urzędu Skarbowego ale jak to wygląda ż rozliczeniami Pit, czy będę musiała wykazać zarobki zza granicy. Monima

Data: 2018-04-29 13:53:27
Autor: ń
Praca za granicą a wynajem mieszkania w Polsce
Od adresu może zależeć właściwość sądu, gdyby miało dojść do sporu pomiędzy stronami umowy.
Są za i przeciw.
Na wszelki wypadek wpiszcie do umowy formułę, który sąd bedzie włąściwy dla rozwiązanai ewentualnego sporu (np. ze względu na miejsce położenia nieruchomości).

-- -- -