Praca zdalna - własna działalność gospodarcza

Data: 2010-11-15 20:45:08
Autor: cef
Praca zdalna - własna działalność gospodarcza
Wojtek wrote:

problem z VAT. Grzebiąc po internecie wychodzi na to, że niezależnie
od uzyskanego przychodu zgodnie z Art.27 ust.3 i 4

Może sobie znajdź jakiś aktualny tekst ustawy.
Bez sprawdzania powiem, że art 27 nie ma,
a kwestie miejsca świadczenia przeniesiono artykuł obok.
Musisz poszukać nowszych interpretacji :-(

Data: 2010-11-15 23:18:12
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 15 Nov 2010, cef wrote:

Wojtek wrote:

problem z VAT. Grzebiąc po internecie wychodzi na to, że niezależnie
od uzyskanego przychodu zgodnie z Art.27 ust.3 i 4

Może sobie znajdź jakiś aktualny tekst ustawy.

....polecam gofin:
http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,2,10,32,670,,,ustawa-z-dnia-11032004-r-o-podatku-od-towarow-i-uslug.html
....aktualizują na bieżąco

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-11-16 15:48:47
Autor: Kotlet
On Mon, 15 Nov 2010, cef wrote:

Wojtek wrote:

[...]

masz cos wspolnego z ta strona? Takie mialem pierwsze skoajarzenie kiedy przeczytalem jejs adres,skojarzylo mi sie z Twoim imieniem :)

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-16 21:14:16
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 16 Nov 2010, Kotlet wrote:

masz cos wspolnego z ta strona?

  Nie :)
  Długi czas korzystałem głównie ze stron "prawo-nieruchomości", bo mają
w nazwach linków tytuły aktów prawnych, dzięki czemu dawało się
w przeglądarce "odszukać" link pisząc nazwę :) (zamiast klikania,
pisanie jest wielokrotnie szybsze i wygodniejsze), ale po pierwsze często trzeba było sprawdzać bo aktualizują dość
słabo, po drugie zaczęli robić cyrki z formatowaniem - "od zawsze"
mieli powstawiane "dziwności", prawdopodobnie celowo, aby było
łatwo wychwycić ew. powielenie danych z ich strony, ale teraz
zaczęli przesazać usuwając m.in. oznaczenia paragrafów i zastępując
je formatowaniem, a po trzecie gofin zaczął używać nazw w linkach :)

Takie mialem pierwsze skoajarzenie kiedy przeczytalem jejs adres,skojarzylo mi sie z Twoim imieniem :)

  Nic a nic :)

pzdr, Gotfryd

Praca zdalna - własna działalność gospodarcza