Prace społeczne - ile się czeka?

Data: 2009-10-18 14:30:05
Autor: Jerzy
Prace społeczne - ile się czeka?
Witam.
W czerwcu dostałem 120h prac społecznych. Wtedy byłem bezrobotny,
myślałem że w miarę szybko to odbędę i skończy się spokojem. Niestety
mija tych kilka miesięcy a w sprawie cisza. Ile tak mniej więcej trzeba
czekać? Mieszkam w Łodzi jeśli to ma znaczenie.

Dzięki za odpowiedź.

Data: 2009-10-19 00:32:49
Autor: SDD

Użytkownik "Jerzy" <jerzy@gm.com> napisał w wiadomości news:hbf1nu$mlj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co Ty bys chcial w lato przez 120 h robic? :)

Zima Panie dzieju idzie, zima.
Najwiecej rak do pracy wtedy wlasnie potrzeba - odsniezac, piaskiem sypac, sola.

Pozdrawiam
SDD

Prace społeczne - ile się czeka?