Data: 2013-01-22 21:44:39 | |
Autor: Piotr | |
Pracodawca obraża pracownika | |
Użytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:50fe40f2$0$1227$65785112news.neostrada.pl... Wiem, że to bardzo "śliski" temat - ale tak mnie1. Pracodawcę obowiązują te same reguły co innych obywateli. Używanie słów powszechnie uznawanych za obraźliwe podlega tym samym przepisom co w każdym innym przypadku (KW i KK). 2. Pracodawcę obowiązują ponadto przepisy kodeksu pracy (KP), wobec tego dodakowo wchodzą w grę kwestie molestowania, mobbingu, nierównego traktowania, które są zdefiniowane w KP. 3. Oczywiście pracownik jest najczęściej słabszą stroną w sporze z pracodawcą, dlatego dobrze jest zbierać dowody np. nagrywać ( w tej chwili to nie problem) , zadbać świadków. Warto też mieć alternatywę innej pracy znim zaczniemy spór, chyba, że pracujemy w firmie o bardzo wysokiej kulturze organizacyjnej. Pozdrawiam, |
|