Pracodawca zgubił umowę

Data: 2011-04-19 21:02:27
Autor: Alek
Pracodawca zgubił umowę
Użytkownik "piachoo" <tipi_v2.0.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

dzis mi mowe odjęło

To poczekaj kilka dni aż ci wróci mowa a przejdzie gorączka.

Jak po trzech tygodniach w nowym miejscu pracy chcesz robic drakę o takie pierdoły to już zacznij sobie szukać nowego zatrudmnienia.

Mam taki pomysł, żeby zanieść im ksero i żądać pokwitowania zgodności z
oryginałem, z datą i imieniem-nazwiskiem, wystarczy w razie dymu?

Wystarczy żeby zanotowali sobie coś ty za jeden.

Czy zwykło
się to inaczej załatwiać? I kto najlepiej żeby to kwitował? szef? HRka?
Dyrektor ds personalnych?

Najlepiej Prezydent, w ostateczności Prymas.
No i powiadom ogólnopolskie media.

Data: 2011-04-20 09:48:09
Autor: Massai
Pracodawca zgubił umowę
Alek wrote:

> [...]

> razie dymu?

Wystarczy żeby zanotowali sobie coś ty za jeden.

Brednie. Zgubili umowę, a on ma im oddać swój egzemplarz? I co,
przyjdzie co do czego (że mu np. wypłacą połowę uzgodnionej pensji) to
czym się podeprze?

Można im zanieść ksero, swój oryginał przedstawić, niech sobie
poświadczą za zgodność z oryginałem - będą mieli ważny dokument.

W wersji dla strachliwych, co się boją wychylić - pójść do notariusza z
kopią, niech poświadczy za zgodność z oryginałem, zapłacić 20-30 pln i
dać im swój oryginał. Nie będą wiedzieli że miał wątpliwości i sobie tę
kopię zrobił.

Jak im po prostu odda umowę, to sobie prędzej zanotują "frajer, dymać".

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-04-20 12:05:30
Autor: Liwiusz
Pracodawca zgubił umowę
W dniu 2011-04-20 11:48, Massai pisze:

W wersji dla strachliwych, co się boją wychylić - pójść do notariusza z
kopią, niech poświadczy za zgodność z oryginałem, zapłacić 20-30 pln i

6zł netto.

--
Liwiusz

Data: 2011-04-20 13:58:26
Autor: Alek
Pracodawca zgubił umowę
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał

Brednie. Zgubili umowę, a on ma im oddać swój egzemplarz?

Słowo "oddać" sam sobie dośpiewałeś i na tej konfabulacji zbudowałeś całe swoje oburzenie.

[...]

I nigdy niczego nie kupować bez dwóch świadków przy sobie. Bo dasz sprzedawcy banknot a on tobie ani towaru ani reszty i co mu zrobisz?

Data: 2011-04-20 13:20:33
Autor: Massai
Pracodawca zgubił umowę
Alek wrote:

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał

Słowo "oddać" sam sobie dośpiewałeś i na tej konfabulacji zbudowałeś
całe swoje oburzenie.

A o co niby chodzi? Że oni chcą tylko tę umowę zobaczyć?
Toż zgubili i potrzebują odtworzyć dokumentację.
Co będzie jak też ten egzemplarz zgubią?

> [...]

I nigdy niczego nie kupować bez dwóch świadków przy sobie. Bo dasz
sprzedawcy banknot a on tobie ani towaru ani reszty i co mu zrobisz?

Jesli nie widzisz różnicy pomiędzy kupowaniem bułek a umową o pracę, to
nie widzę sensu żebyś się wypowiadał na tej grupie.
Tylko durnia z siebie robisz.

Umowa o pracę jest ważnym dokumentem. Dlatego właśnie się ją spisuje.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-04-20 17:09:23
Autor: Alek
Pracodawca zgubił umowę
> [...]

całe swoje oburzenie.

A o co niby chodzi? Że oni chcą tylko tę umowę zobaczyć?

Zobaczyć i skopiować.

Toż zgubili i potrzebują odtworzyć dokumentację.

No właśnie, muszą sporządzić wtórnik zgodny z oryginałem. W tym celu muszą mieć wgląd do tego oryginału. Nikt, poza tobą, nie mówił że chodzi o odebranie dokumentu.

Co będzie jak też ten egzemplarz zgubią?

Jasne, i tak siedem razy...

> [...]

Jesli nie widzisz różnicy pomiędzy kupowaniem bułek a umową o pracę, to
nie widzę sensu żebyś się wypowiadał na tej grupie.

Jeśli wszędzie węszysz spisek i podstęp to udaj się do lekarza.

Data: 2011-04-21 12:47:03
Autor: niusy.pl
Pracodawca zgubił umowę

Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]

Zobaczyć i skopiować.

Toż zgubili i potrzebują odtworzyć dokumentację.

No właśnie, muszą sporządzić wtórnik zgodny z oryginałem.

Wymyślasz.

Data: 2011-04-21 14:45:44
Autor: Kamil
Pracodawca zgubił umowę
Dnia Wed, 20 Apr 2011 17:09:23 +0200, Alek napisał(a):

Jeśli wszędzie węszysz spisek i podstęp to udaj się do lekarza.

To co powinien zrobić brat mniejszy?

Data: 2011-04-20 14:31:57
Autor: Misiek
Pracodawca zgubił umowę

Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iomhp5$5bd$1news.onet.pl...
[...]

Gorzej - sprzedawca "wybiegnie" za Toba ze sklepu z krzykiem ze mu falsyfikat dales :-) i co wtedy bidulku? hehehe

Data: 2011-04-20 10:36:00
Autor: niusy.pl
Pracodawca zgubił umowę

Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

Jak po trzech tygodniach w nowym miejscu pracy chcesz robic drakę o takie pierdoły to już zacznij sobie szukać nowego zatrudmnienia.

Czemu pierdoły ? Powierzył firmie swoje dane osobowe a ta je zgubiła i nawet nie widzi w tym nic złego, bo się do tego przyznaje.

Data: 2011-04-20 08:54:02
Autor: Wemif
Pracodawca zgubił umowę
niusy.pl <dsfds@niusy.pl.invalid> wrote:

Czemu pierdoły ? Powierzył firmie swoje dane osobowe a ta je zgubiła i nawet nie widzi w tym nic złego, bo się do tego przyznaje.

Firma napisze, ze przez przypadek wlozyli do niszczarki, wiec dane
bezpieczne ;)

a.

Data: 2011-04-20 11:21:54
Autor: Alek
Pracodawca zgubił umowę
Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał

Jak po trzech tygodniach w nowym miejscu pracy chcesz robic drakę o takie pierdoły to już zacznij sobie szukać nowego zatrudmnienia.

Czemu pierdoły ? Powierzył firmie swoje dane osobowe a ta je zgubiła

To straszne. Zgubili jego imię, nazwisko i adres
i teraz bidulek jest bezimienny i bezdomny. :O

i nawet nie widzi w tym nic złego, bo się do tego przyznaje.

Masz dziury w logice. Przyznanie się do błędu nie oznacza
"nie widzieć w tym nic złego". Zwykle wręcz przeciwnie.

Data: 2011-04-21 12:32:51
Autor: niusy.pl
Pracodawca zgubił umowę

[...]

Nie wmawiaj mi swoich dziur w logice. Zgubili dane, które im powierzono w zaufaniu. Nic tu pozytywnego.

Data: 2011-04-20 13:35:21
Autor: Tomasz Chmielewski
Pracodawca zgubił umowę
On 20.04.2011 10:36, niusy.pl wrote:

nawet nie widzi w tym nic złego, bo się do tego przyznaje.

Lot, logika dziecka z piaskownicy.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-04-21 14:48:37
Autor: Kamil
Pracodawca zgubił umowę
Dnia Tue, 19 Apr 2011 21:02:27 +0200, Alek napisał(a):

Jak po trzech tygodniach w nowym miejscu pracy chcesz robic drakę o takie pierdoły to już zacznij sobie szukać nowego zatrudmnienia.

W rzeczy samej, bym to zrobił na Jego miejscu. Bo co to za pracodawca co
"gubi" umowy o pracę???
Jak w ogóle można "zgubić" umowę o pracę?
pani halinka zabrała tą umowę do domu i po drodze ją zgubiła?
Co za beznadziejna "firma". :)

Data: 2011-04-21 16:40:52
Autor: Alek
Pracodawca zgubił umowę
Użytkownik "Kamil" <asdfg@asd.com> napisał

[...]

Umowy nie zgubił "pracodawca" tylko jakiś konkretny pracownik. Bywa, ludzie popełniają błędy. To kompletnie nic nie świadczy o firmie jako całości.

Jak w ogóle można "zgubić" umowę o pracę?

Tak samo jak każdy inny przedmiot. A zwłaszcza dokument - w sumie wystarczy włożyć go do niewłaściwej teczki i potem można go szukać latami aż sam się znajdzie gdy nie będzie potrzebny.

Data: 2011-04-22 08:44:03
Autor: niusy.pl
Pracodawca zgubił umowę

[...]

No właśnie niekoniecznie jakiś pracownik ale na pewno pracodawca.

Data: 2011-04-22 09:39:07
Autor: Kamil
Pracodawca zgubił umowę
Dnia Thu, 21 Apr 2011 16:40:52 +0200, Alek napisał(a):

W rzeczy samej, bym to zrobił na Jego miejscu. Bo co to za pracodawca co
"gubi" umowy o pracę???

Umowy nie zgubił "pracodawca" tylko jakiś konkretny pracownik.

No i co to zmienia?

Bywa, ludzie popełniają błędy.

Błędy i owszem.
Tylko "zgubienia" umowy nie można nazwać błędem.

To kompletnie nic nie świadczy o firmie jako całości.

Doprawdy?
Przecież to pracownicy wpływają na wizerunek i pozycję firmy.
Nie sposób "prowadzenia się pracodawcy".
Czy twoim podejściem jak pracodawca będzie pokazywał się w garniaku
Armaniego i podjedzie merolem "S" - to już świadczy że firma jest QL i
zaj...sta?  :)))

Jak w ogóle można "zgubić" umowę o pracę?

Tak samo jak każdy inny przedmiot.

Umowa (papierowa) nie jest przedmiotem.

A zwłaszcza dokument - w sumie wystarczy włożyć go do niewłaściwej
teczki

Osoba która takie coś popełniał - nie powinna już piastować funkcji która
by ja dopuszczała do takich czynności. Mogłaby ewentualnie sprzątać
korytarze - ale tu też bym się zastanowił - bo nuż może zapomnieć i nie
posprząta tego korytarza :)

i potem można go szukać latami aż sam się znajdzie gdy nie będzie
potrzebny.

A przestań bajdurzyć -:)

Pracodawca zgubił umowę