Pracowite weekendy ryżego Donka

Data: 2011-05-10 14:41:58
Autor: Hans Kloss
Pracowite weekendy ryżego Donka
Data: 2011-05-11 10:43:50
Autor: Leprechuan
Pracowite weekendy ryżego Donka

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:38fba4ec-7aec-492c-afac-aad2e26908a4d15g2000yqn.googlegroups.com...
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/cztery-dni-weekendu-tuska-samoloty-traktuje-jak-ta,1,4265579,wiadomosc.html
http://img696.imageshack.us/img696/8519/nadmorzem.png
J-23

Widzisz Hans, ty taki orzeł ekonomii, a zbierasz puszki na Suchej. Taki nieuk jak Donek jest premierem i lata sobie do Juraty samolotem.

BomBel

Data: 2011-05-11 11:38:02
Autor: Hans Kloss
On 11 Maj, 10:43, "Leprechuan" <br...@pralnia.tw> wrote:

Widzisz Hans, ty taki orzeł ekonomii, a zbierasz puszki na Suchej.
To są jedynie majaczenia twojego pojebanego umysłu, hjeniu.
 A na jesieni odbędzie sie operacja odcinania platfonskich ryjów od
koryt i skończy się ryżej gnidzie darmowy samolocik. O 4 lata za
późno....
J-23

Data: 2011-05-12 09:55:38
Autor: Leprechuan

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:686d73ba-b164-4d25-8d22-7cc11a4904bfq20g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Znów cpałeś Hans? Co wy tam do cholery w tym Bardo palicie? Co tam u hjenia, bzyknął ci żonę albo córkę? ;) W archiwum znalazłem, że puknął zonę Azora. Podobno z niego niezły kogut i pies na cudze baby! Uważaj Hans, zanim schylisz się po peta obejrzyj się czy henjo jest w pobliżu! ;)

BomBel

Data: 2011-05-12 18:05:06
Autor: :heŽsk:
Pracowite weekendy ryżego Donka
On Thu, 12 May 2011 09:55:38 +0200, "Leprechuan" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

> [...]

Znów cpałeś Hans? Co wy tam do cholery w tym Bardo palicie? Co tam u hjenia, bzyknął ci żonę albo córkę? ;) W archiwum znalazłem, że puknął zonę Azora. Podobno z niego niezły kogut i pies na cudze baby! Uważaj Hans, zanim schylisz się po peta obejrzyj się czy henjo jest w pobliżu! ;)

 zaraz, hans to razor? a to numer! ;o)))
 razorek ma sadowy zakaz a to oznacza, ze hans-razor tez.  no to mamy goscia ;o))))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2011-05-12 09:53:13
Autor: Hans Kloss
Pracowite weekendy ryżego Donka
On 12 Maj, 18:05, ":heŽsk:" <:bigbred...@interia.pl> wrote:

 no to mamy goscia ;o))))
 Jedyne co masz hjeniu  oprócz rozdwojenia jaźni  to gigantyczny
pierdolec
J-23

Data: 2011-05-13 09:16:29
Autor: Leprechuan

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:749db574-e3eb-4fed-85ec-27df0ecca6a3v31g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

Hans, co ci z tym hjeniem? Wszędzie go widzisz! Ja też jestem hjeniem! Hanzem Klotzem też! Napoleonem też! Ja pierdzielę! Chłopie, ty masz manię prześladowczą! Hjenio w nocy też ci się sni? Hans, a może ty jesteś hjenio? Albo razor? ;)

BomBel aka henjo vel Hanz Klotz

Data: 2011-05-13 17:33:22
Autor: heÂŽsk
Pracowite weekendy ryżego Donka
On Fri, 13 May 2011 09:16:29 +0200, "Leprechuan" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

> [...]

Hans, co ci z tym hjeniem? Wszędzie go widzisz! Ja też jestem hjeniem! Hanzem Klotzem też! Napoleonem też! Ja pierdzielę! Chłopie, ty masz manię prześladowczą! Hjenio w nocy też ci się sni? Hans, a może ty jesteś hjenio? Albo razor? ;)

 nie! to ja jestem hjenio vel hantz klotz!  podciagnij hansa z naglowkow ip. biedaczek  pewnie dzis kombinuje gdzie jest ta zlotowka? ;o)))

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-11 16:46:42
Autor: :heŽsk:
Pracowite weekendy ryżego Donka
On Wed, 11 May 2011 10:43:50 +0200, "Leprechuan" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

> [...]

Widzisz Hans, ty taki orzeł ekonomii, a zbierasz puszki na Suchej. Taki nieuk jak Donek jest premierem i lata sobie do Juraty samolotem.

 gdzie jest ta sucha? ;o)))  --

Data: 2011-05-11 19:12:26
Autor:
:heŽsk: <:bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
On Wed, 11 May 2011 10:43:50 +0200, "Leprechuan" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

 gdzie jest ta sucha? ;o)))

jak trzeba miec pomieszane w glowie, aby dyskutowac ze soba w jednym watku,
byle dokopac oponentowi, bo smie miec inne zdanie?

Czlowieku doroslu, wiekowy facet jestes i zachowujesz sie jak szczeniak?

Facet, nienawisc do adwersarzy i chora ambicja mieszaja ci w mozgownicy?

Nie masz racji wiec uciekasz sie do az tak podlych i durnych chwytow i
liczysz, ze nie zostaniesz namierzony?

To jestes chore co robisz, czlowieku.

Data: 2011-05-12 09:58:00
Autor: Leprechuan

wrote:

[...]

Hans, z kim ty rozmawiasz? Z hjeniem czy ze mną? Musisz nieźle ćpać skoro masz takie odloty! Ja pierdzielę! Hans, czy to prawda, że ty jesteś Raff? A może jeszcze Azor? Musiało ci się nieźle w tej mózgownicy potego. ;)

BomBel aka hjenio vel Hanz Klotz

Pracowite weekendy ryżego Donka