Pracownik Email

Data: 2011-01-03 00:03:13
Autor: Piotr Głąb
Pracownik Email
Pilnie poszukuje poważnego pracownika, za poważne pieniądze. Prosta
obługa poczty email. Niepotrzebne doświadczenie.

Data: 2011-01-03 10:23:27
Autor: gri
Pracownik Email .Polska liderem spamu

Data: 2011-01-03 21:47:56
Autor: cv
Pracownik Email
Witam

Ja jestem poważny, nigdy się nie uśmiecham .

Smutny

Data: 2011-01-07 02:42:54
Autor: kiiker
Pracownik Email

Może trochę więcej konkretów?
Szukasz poważnego pracownika, a dajesz niepoważne ogłoszenie.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5765 (20110106) __________

Data: 2011-01-07 12:41:00
Autor: pyton
Pracownik Email

Użytkownik "kiiker" <kiiikaaaaa@onet.pl> napisał w wiadomości news:ig5r2r$lpd$1news.onet.pl...

Może trochę więcej konkretów?
Szukasz poważnego pracownika, a dajesz niepoważne ogłoszenie.

Chcesz pracować dla Głąba?

Pracownik Email