Pracownik e-mail pilnie poszukiwany 1 - 5 tys zł / mies

Data: 2009-06-05 13:56:34
Autor: skawet
Pracownik e-mail pilnie poszukiwany 1 - 5 tys zł / mies
Dobra rada dla Ciebie daj sobie spokój,
i tak już nic nie zarobisz ten "projekt" z "30 dniowym okresem próbnym" widziałem już jakiś czas temu i nie wiem czy nawet nie na tej grupie.
i nie spamuj

zarabiamprojekt16@gmail.com pisze:
     Oto Twoja okazja do zarobienia pieniędzy, niezależnie czy to
będzie drugie źródło czy
podstawowe. Możesz łatwo zarobić 1000 zł miesięcznie poświęcając tylko
10 godzin Twojego czasu! Możesz dodatkowo zarobić nawet 5000 zł, jeśli
masz życzenie poświęcić pełny wymiar godzin.

     Cała praca jest wykonywana w Twoim własnym domu. Sam ustalasz
swój własny rozkład. Wszystko, czego potrzebujesz to komputer,
natomiast jest zapewnione pełne Szkolenie on-line. W 30-dniowym
okresie próbnym, nie masz nic do stracenia.

Zacznij zarabiać pieniądze już dziś, kontakt pod adresem:
zarabiamprojek...@gmail.com

To się naprawdę opłaca ;)

Pracownik e-mail pilnie poszukiwany 1 - 5 tys zł / mies