Pracownik e-mail pilnie poszukiwany __ 1 - 5 tys zł / mies

Data: 2009-06-05 10:28:44
Autor: kigam
Pracownik e-mail pilnie poszukiwany __ 1 - 5 tys zł / mies
Nie macie czegoś za dychę?

Data: 2009-06-05 10:39:26
Autor: DJ
Pracownik e-mail pilnie poszukiwany __ 1 - 5 tys zł / mies
Nie macie czegoś za dychę?

Pisza, ze w pelnym wymiarze godzin zarobisz piatke. Jak bedziesz pracowal na 2 etaty to dyche masz jak nic :)

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-06-05 10:54:36
Autor: kigam

Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

| Pisza, ze w pelnym wymiarze godzin zarobisz piatke. Jak bedziesz pracowal
> [...]

Ale ja słabego zdrowia jestem i ledwo jeden pociągnę! ;-)

Pzdr

Pracownik e-mail pilnie poszukiwany __ 1 - 5 tys zł / mies