Pracownik kierowca - kradzież paliwa

Data: 2012-03-07 14:06:49
Autor: Andrzej Lawa
Pracownik kierowca - kradzież paliwa
W dniu 07.03.2012 13:50, wromek pisze:
Witam Szanowne Grono,
czy mogę wysłać wezwanie do zapłaty za skradzione paliwo byłemu pracownikowi na podstawie tego, że przyznał się do tego komuś tam? Tego już nie chcę

Co to znaczy "przyznał"? Spisał zeznanie na piśmie czy tylko coś tam
sobie gadał przy piwie?

I kto to jest ten "ktoś tam" i czy będzie chciał zeznawać w sądzie?

Bo na razie to wygląda jakbyś chciał uzyskać nakaz zapłaty na podstawie
plotek z magla...

Data: 2012-03-07 15:30:34
Autor: wromek
Pracownik kierowca - kradzież paliwa
Co to znaczy "przyznał"? Spisał zeznanie na piśmie czy tylko coś tam
sobie gadał przy piwie?

Napomknął przez telefon-po co ten sarkazm?

I kto to jest ten "ktoś tam" i czy będzie chciał zeznawać w sądzie?

A nie będzie jak zostanie wezwany? Wolałbym tego uniknąc bo mieszka kilkaset km ode mnie.

Data: 2012-03-07 18:40:49
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.03.2012 15:30, wromek pisze:
Co to znaczy "przyznał"? Spisał zeznanie na piśmie czy tylko coś tam
sobie gadał przy piwie?

Napomknął przez telefon-po co ten sarkazm?

Żebyś zrozumiał.

I kto to jest ten "ktoś tam" i czy będzie chciał zeznawać w sądzie?

A nie będzie jak zostanie wezwany? Wolałbym tego uniknąc bo mieszka kilkaset
km ode mnie.

Zezna że nie pamięta (każdy choć trochę myślący nie będzie cytował plotek przed sądem tylko nie będzie pamiętał co tak ktoś w maglu plotkował) a ty przegrasz i zabulisz za dojazd, hotel i utratę dochodów świadka.

Data: 2012-03-07 20:32:14
Autor: wromek
[...]

Świadek mi pomoże jak będzie trzeba, ma w tym interes...

Data: 2012-03-07 20:33:30
Autor: wromek
Pracownik kierowca - kradzież paliwa
Świadek mi pomoże jak będzie trzeba, ma w tym interes...

A przy sprawie wartości 900-1000 litrów dizla to już mi się powoli opłaca go ciągać po sądach jeśli zajdzie konieczność.

Data: 2012-03-07 21:21:49
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.03.2012 20:33, wromek pisze:
Świadek mi pomoże jak będzie trzeba, ma w tym interes...

A przy sprawie wartości 900-1000 litrów dizla to już mi się powoli opłaca go
ciągać po sądach jeśli zajdzie konieczność.

Tylko jeśli wygrasz. A przy takich zeznaniach sprawa cywilna jest nie do wygrania, bo masz słowo przeciwko słowu i nie masz żadnej możliwości zrobienia chociażby rewizji czy przeprowadzenia jakichś innych czynności normalnych przy prowadzeniu śledztwa przez policję.

Data: 2012-03-08 21:26:21
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-03-07 21:21, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

[...]

Nie wygra. Oskarżony chciał robić za "macho" to się kolegom
w pracy chwalił ile to on tego "dizla" nie "zaoszczędził.
A w rzeczywistości to normy były zaniżone i jeszcze za swoje
dokupował. Teraz jak trzeba być naiwnym aby liczyć że bez
dowodu tylko na podstawie tego że ktoś coś powiedział da
się uzyskać wyrok skazujący ?

Pozdrawiam

Data: 2012-03-07 21:09:57
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.03.2012 20:32, wromek pisze:
[...]

I dzięki temu jego zeznania będą podejrzane.

Przepraszam - BARDZIEJ podejrzane, bo co to za zeznanie "on mi powiedział, że kradł", jak tamten powie "nic takiego nie mówiłem, pewnie powód mu coś obiecał".

Pracownik kierowca - kradzież paliwa