Pracownik lotniska Siewiernyj: Jest mi wstyd za braki w raporcie

Data: 2011-01-20 02:41:16
Autor: u2
Pracownik lotniska Siewiernyj: Jest mi wstyd za braki w raporcie
... pewnie znowu ruscy rozegrali Pana Premiera, aby trochę pojeździł po
opozycji. No cóż, tytanem pracy nie jest, więc można się tego było
spodziewać jego reakcji po nagłym powrocie z wczasów w Dolomitach :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8969362,Pracownik_lotniska_Siewiernyj___Kontrolerzy_milczeli_.html

"PRZEGLĄD PRASY. Jako Rosjaninowi jest mi wstyd za braki w raporcie
MAK - wyznaje w rozmowie z "Gazetą Wyborczą" Aleksander Koronczik,
pracownik lotniska Siewiernyj w Smoleńsku, były pilot wojskowych
myśliwców.

Według Koronczika, dobrze, że polska komisja badająca katastrofę
ogłosiła swoją wersję ostatnich sekund lotu Tu-154. I bardzo dobrze,
że zwróciła uwagę na to, iż wieża w Smoleńsku do ostatniej chwili
potwierdzała, że samolot jest na kursie i na ścieżce, choć na niej nie
był. Odchylenia sięgały kilkudziesięciu metrów. - Kontrolerzy powinni
bezwzględnie ostrzec o tym załogę. To, że tego nie zrobili, to
największe uchybienie obsługi lotniska w Smoleńsku - uważa były
rosyjski pilot.

- Nie wiem, czy wieża mogła powstrzymać katastrofę, ale opis jej
zachowań i błędów musi się znaleźć w dokumentach odtwarzających
przebieg zdarzeń 10 kwietnia. Jako Rosjaninowi jest mi wstyd, że
zabrakło tego w raporcie MAK - mówi Aleksander Koronczik.

Pilot zwrócił jednak uwagę, że przyrządy na lotnisku w Smoleńsku są
"bardzo nieprecyzyjne", a w ostatniej fazie lotu polskiego Tu-154M
jego naprowadzanie odbywało się "praktycznie na ślepo". Zdaniem
Koronczika kontrolerzy w ostatnich minutach woleli milczeć, bo każda
ich komenda mogłaby potem zostać wykorzystana przeciwko nim. - To,
niestety, częsty sposób na uniknięcie odpowiedzialności w sytuacjach
ekstremalnych - podkreśla pracownik Siewiernyj."

Data: 2011-01-20 11:44:33
Autor: boukun
Pracownik lotniska Siewiernyj: Jest mi wstyd za braki w raporcie

No i? Dołożą teraz taktycznie do ognia...
PiS tonie coraz bardziej we własnym gównie. Nie uczyli się grać w szachy matoły...
Ruskie są zawsze 5 ruchów do przodu...

boukun

Data: 2011-01-20 11:47:36
Autor: Wasz Ukochany Dobrodziej

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5d36a94f-a86f-446d-bd7e-ee7416d7bb78fu15g2000vbb.googlegroups.com...
... pewnie znowu ruscy rozegrali Pana Premiera, aby trochę pojeździł po
opozycji. No cóż, tytanem pracy nie jest, więc można się tego było
spodziewać jego reakcji po nagłym powrocie z wczasów w Dolomitach :

Jest jełopem pgrowski emerycie. Opozycja, a właściwie prezes PiS jest narzędziem w rękach Putina. Jego służby doskonale wiedzą jak zachowa się w danej sytuacji Jarosław Kaczyński tak jak wiedzieli, że jego śp. braciszek zmusi pilotów do lądowania. Jarzysz jełopie?

Pracownik lotniska Siewiernyj: Jest mi wstyd za braki w raporcie