Pracownik lotniska Siewiernyj: Jest mi wstyd za braki w raporcie

Data: 2011-01-20 11:47:36
Autor: Wasz Ukochany Dobrodziej
Pracownik lotniska Siewiernyj: Jest mi wstyd za braki w raporcie

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5d36a94f-a86f-446d-bd7e-ee7416d7bb78fu15g2000vbb.googlegroups.com...
... pewnie znowu ruscy rozegrali Pana Premiera, aby trochę pojeździł po
opozycji. No cóż, tytanem pracy nie jest, więc można się tego było
spodziewać jego reakcji po nagłym powrocie z wczasów w Dolomitach :

Jest jełopem pgrowski emerycie. Opozycja, a właściwie prezes PiS jest narzędziem w rękach Putina. Jego służby doskonale wiedzą jak zachowa się w danej sytuacji Jarosław Kaczyński tak jak wiedzieli, że jego śp. braciszek zmusi pilotów do lądowania. Jarzysz jełopie?

Pracownik lotniska Siewiernyj: Jest mi wstyd za braki w raporcie