Pracując dla idei

Data: 2019-04-11 03:54:01
Autor: Bruno Brunowski
Pracując dla idei
"Karczewski o strajku nauczycieli: Już kiedyś mówiłem, że powinno się pracować dla idei. Ja pracowałem dla idei, pracuję dla idei i będę pracował dla idei, a dla dzieci jeszcze tym bardziej powinniśmy pracować"
https://twitter.com/300polityka/status/1116261029896445952

Praca marszałka Karczewskiego dla idei jest nader opłacalna: 2015 r.:
172.500 zł rok / 14.300 miesięcznie

2018 r.:
259.600 zł rok / 21.600 miesięcznie

Przy takich zarobkach to można pracować dla idei.

--
Bruno

Data: 2019-04-11 13:44:07
Autor: Pajdak
Pracując dla idei
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:5464b212-a0c5-4aab-820c-91fe80291b84googlegroups.com...
[...]

Wiekszość PiS-owców "pracuje dla Idei".  Idea = prezes PiS.

--
Pajdak

Pracując dla idei