Prąd 700 zł

Data: 2010-02-14 16:35:38
Autor: awe
Prąd 700 zł

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hl93t2$knq$1mx1.internetia.pl...
Dostałem rachunek za prąd za dwa miesiące, ponad 700 zł. Za gaz będzie z 2000 zł za miesiąc. Teściowa mi mówi, że jej podrażały wywóz śmieci, woda i ścieki, energia elektryczna o ponad 70 zł.

I te reżimowe bydło wciska ludziom ciwemnotę, że ludziom się żyje coraz lepiej, jak kurwa inflacja zapierdala o 300 % więcej, niż te ich pierdolone fikcyjne podwyżki emerytur. A zarobki w blaszanych łagrach pracy jak TESCO, jak były 5,50 zł na godzinę od 10 lat, tak stoją ciągle w miejscu.

Tfu jebana propaganda postkomusza...

boukun
-- -- -- -- -
towarzysze wyprzedali Polske to mamy teraz chlew
awe, a ty boukun tylko swoimi wypowiedziami konserwujesz ten stan

Data: 2010-02-14 08:11:15
Autor: Antenka
Prąd 700 zł
On 14 Lut, 16:35, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hl93t2$knq$1mx1.internetia.pl...> Dostałem rachunek za prąd za dwa miesiące, ponad 700 zł. Za gaz będzie z
> [...]

> pierdolone fikcyjne podwyżki emerytur. A zarobki w blaszanych łagrach
> pracy jak TESCO, jak były 5,50 zł na godzinę od 10 lat, tak stoją ciągle w

-- -- -- -- -
towarzysze wyprzedali Polske to mamy teraz chlew
awe, a ty boukun tylko swoimi wypowiedziami konserwujesz ten stan

Ave, towarzysze o zabarwieniu czerwono-różowym, zapomniałeś dodać..

Antenka

Data: 2010-02-14 20:28:38
Autor: awe
Prąd 700 zł

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bf2178b4-888c-468c-b5bb-20779ee6d22ez11g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

> pracy jak TESCO, jak były 5,50 zł na godzinę od 10 lat, tak stoją ciągle > w

-- -- -- -- -
towarzysze wyprzedali Polske to mamy teraz chlew
awe, a ty boukun tylko swoimi wypowiedziami konserwujesz ten stan

Ave, towarzysze o zabarwieniu czerwono-różowym, zapomniałeś dodać.

Antenka
-- -- -
nie zapomnialem, tylko czy ja musze cos jeszcze dodawac. wiemy o kogo chodzi
awe

Data: 2010-02-14 17:03:41
Autor: marek czaplicki
Prąd 700 zł
awe pisze:
[...]

wystarczy kupić sobie kompa na silnik wiatrowy i po problemie :-)

Data: 2010-02-14 17:06:20
Autor: u2
Prąd 700 zł
W dniu 2010-02-14 17:03, marek czaplicki pisze:

wystarczy kupić sobie kompa na silnik wiatrowy i po problemie :-)

Baterie słoneczne są lepsze, dobra byłaby geotermia, ale kolesie z peło
blokują rozumne rozwiązania.

Data: 2010-02-14 17:11:21
Autor: boukun
Prąd 700 zł

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hl976n$oo$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A jakie te rozumne rozwiązania? Przez którtego Żyda zaproponowane?

boukun

Data: 2010-02-14 17:11:55
Autor: marek czaplicki
Prąd 700 zł
u2 pisze:
[...]

i w dodatku pomyśleć, ile trzeba by było dziur w ziemi i kabla do tego. ale do rzeczy; PO stawia na informatyzację i atom :-) .

Data: 2010-02-14 17:19:08
Autor: u2
Prąd 700 zł
W dniu 2010-02-14 17:11, marek czaplicki pisze:

[...]

Panie Marku, kto dzisiaj wierzy w te puste obietnice, które peło
obiecuje najszybciej za 20 lat :)

Data: 2010-02-14 17:30:08
Autor: marek czaplicki
Prąd 700 zł
u2 pisze:
[...]

panie U2. nie mówię, że wierzę. ale jak ktoś siedzi przy kompie od planszy do orła (przypadek: boukun) i skrobie na pl.soc.polityka to należy mu podesłać słowa otuchy :-)

Data: 2010-02-14 17:56:12
Autor: boukun
Prąd 700 zł

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hl98f7$sas$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A ty pewno masz alternatywę i wierzysz, że da się to zmienić... phi...

boukun

Data: 2010-02-14 20:27:25
Autor: awe
Prąd 700 zł

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hl9a6h$pdt$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- --
te komusze specjalistY komputerowe typu wycior i zbig nie doradzili ci zebys sobie kupil toto : http://www.allegro.pl/item907662158_dwurdzeniowy_atom_nowej_generacji_d510mo_new.html

dokup pamieci i jakis 100 watowy zasilacz o sprawnosci powyej 80+ i przynajmniej na kompie zaoszczedzisz
awe

Data: 2010-02-14 20:24:28
Autor: awe
Prąd 700 zł

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hl96st$pes$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]

e tam lepszy rower z dobrym dynamem. jak boukun i jego dzieci zasiada do 3 rowerkow to ile pradu bedzie
awe

Data: 2010-02-14 20:47:50
Autor: marek czaplicki
Prąd 700 zł
awe pisze:
e tam lepszy rower z dobrym dynamem. jak boukun i jego dzieci zasiada do 3 rowerkow to ile pradu bedzie
awe
trzeba by się spytać boukuna, ale jak znam, to chciałby żeby wytworzonym przez niego prądem zasilać wytwórnię pieniędzy :-)

Data: 2010-02-14 21:19:48
Autor: awe
Prąd 700 zł

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hl9k17$hmv$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]
-- -- -- -- --
oczywiscie rubli
awe

Data: 2010-02-14 21:38:50
Autor: u2
Prħd 700 z³
W dniu 2010-02-14 20:24, awe pisze:

e tam lepszy rower z dobrym dynamem. jak boukun i jego dzieci zasiada do 3 rowerkow to ile pradu bedzie

Bardzo dobry pomysł, nie dość że prąd generuje to jeszcze zdrowa rozrywka :)

Data: 2010-02-14 17:10:00
Autor: boukun
Prąd 700 zł

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hl94tg$srk$1news.onet.pl...

[...]

Teraz to se można dupę zakonserwować, jak Kiszczak z Kaczyńskim zaczęli Polskę przehandlowywać...

boukun

Data: 2010-02-14 20:27:58
Autor: awe
Prąd 700 zł

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hl97fs$e9l$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -
kaczynskiego do tego pastuchu nie mieszaj
awe

Data: 2010-02-14 20:44:33
Autor: boukun
Prąd 700 zł

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hl9igc$1k3$1news.onet.pl...

[...]

A gdzie i z kim nauczył się wódkę pić? Kto go dokoptował sobie do stołu? Z choinki się zerwałeś?

boukun

Data: 2010-02-14 21:22:41
Autor: awe
Prąd 700 zł

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hl9k27$gdr$1mx1.internetia.pl...

[...]

wrogow trzeba dobrze poznac, a ze przy wodce to tym lepiej, wiecej gadaja
awe

Data: 2010-02-14 21:21:55
Autor: boukun
Prąd 700 zł

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hl9loo$ben$1news.onet.pl...

[...]

Gadają, ale nie o ojcu, którego udają, że się wstydzą...

boukun

Data: 2010-02-15 04:32:04
Autor: awe
Prąd 700 zł

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hl9m8a$3ri$1mx1.internetia.pl...

[...]

kurde boukun skad ty masz takie wiadomosci, byles w ubekiem?
awe

Prąd 700 zł