Prada Larssona

Data: 2010-09-17 18:50:16
Autor: marusc
Prada Larssona
Przysłali mi taki okólnik. W sumie lubie ich to zamieszcze tu nieodpłatnie.

Witam.

W najbliższą sobotę (18 września 2010) jeden z naszych pracowników będzie wstępował w związek małżeński. Pragnę więc w imieniu Macieja zaprosić wszystkich Państwa, którzy chcą i mogą uczestniczyć w uroczystej paradzie motocyklowej spod Kościoła Najświętszej Maryi Panny Królowej Apostołów w Ołtarzewie przy ul. Kilińskiego 20 do sali weselnej. Zapraszam na Uroczystość Zaślubin, która rozpocznie się Mszą Świętą o godzinie 17.00. Uroczysty przejazd rozpocznie się około godziny 18.00.

Pojemność sprzętu i marka roli nie grają - mile widziani wszyscy na dwóch (motocykle, skutery) lub czterech (ATV) kołach.
Im więcej motocykli tym większa radość Pary Młodej:)

Pozdrawiam
Robert Dąbrowski - świadek
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Larsson Polska Sp. z o.o.

Filia WAWA Połczyńska 51

--
Marek

R1200GS

F650 95 sprzedam

Data: 2010-09-17 19:59:08
Autor: Don Pedro
Prada Larssona
W dniu 2010-09-17 18:50, marusc pisze:
> Przysłali mi taki okólnik. W sumie lubie ich to zamieszcze tu
> nieodpłatnie.
(...)
Ciekawe, adres podany, świadek się przedstawił, ale nie wiadomo, kto bierze ślub. Musi jakiś anonim.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-09-17 21:48:45
Autor: ErgoSum
Prada Larssona

U¿ytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i70a9d$7le$1news.onet.pl...
W dniu 2010-09-17 18:50, marusc pisze:
> Przys³ali mi taki okólnik. W sumie lubie ich to zamieszcze tu
> nieodp³atnie.
(...)
Ciekawe, adres podany, ¶wiadek siê przedstawi³, ale nie wiadomo, kto bierze ¶lub. Musi jaki¶ anonim.

napisal: "w imieniu Macieja"

Erg
GS500

Data: 2010-09-18 07:35:21
Autor: Don Pedro
Prada Larssona
W dniu 2010-09-17 21:48, ErgoSum pisze:
Użytkownik "Don Pedro"<no.fear@op.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Taaa... bo to jeden Maciej po tym świecie chodzi?

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-09-18 11:08:41
Autor: ErgoSum
Prada Larssona

U¿ytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i71j2q$uhm$1news.onet.pl...
[...]

Taaa... bo to jeden Maciej po tym ¶wiecie chodzi?

Niejeden, ale pewno w larssonowym sklepie w wawie jest jeden!

Erg
GS500

Data: 2010-09-18 15:21:54
Autor: Don Pedro
Prada Larssona
W dniu 2010-09-18 11:08, ErgoSum pisze:
> Użytkownik "Don Pedro"<no.fear@op.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci

> Niejeden, ale pewno w larssonowym sklepie w wawie jest jeden!

Super. Ciesze się. Ale, widzisz, ja tej pewności do tego momentu nie miałem, a kilku pracowników Larssona znam i kilku Maćków też. Inna sprawa, że zaślubiny w Ołtarzewie nie oznaczają, że ów Maciek jest z oddziału Larssona w Wawie. Ale widać niektórzy wstydzą się swojego nazwiska, cóż począć. Szczęścia na nowej drodze życia życzę!

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-09-18 18:46:19
Autor: ErgoSum
Prada Larssona

U¿ytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i72edm$nnf$1news.onet.pl...
W dniu 2010-09-18 11:08, ErgoSum pisze:
> U¿ytkownik "Don Pedro"<no.fear@op.pl>  napisa³ w wiadomo¶ci

> Niejeden, ale pewno w larssonowym sklepie w wawie jest jeden!

Super. Ciesze siê. Ale, widzisz, ja tej pewno¶ci do tego momentu nie mia³em, a kilku pracowników Larssona znam i kilku Maæków te¿.
Inna sprawa, ¿e za¶lubiny w O³tarzewie nie oznaczaj±, ¿e ów Maciek jest z oddzia³u Larssona w Wawie. Ale widaæ niektórzy wstydz± siê swojego nazwiska, có¿ pocz±æ.

Nic, ale w tej sytuacji wynika ze Don Pedro to Twoje nazwisko.

Szczê¶cia na nowej drodze ¿ycia ¿yczê!

I ja tez!!

Erg
GS500

Data: 2010-09-18 10:42:41
Autor: AZ
Prada Larssona
On 18 Wrz, 18:46, "ErgoSum" <nicdom...@niepiszcie.pl> wrote:
> [...]
> nazwiska, có¿ pocz±æ.

Nic, ale w tej sytuacji wynika ze Don Pedro to Twoje nazwisko.

Ch³opaki a mo¿e by¶cie sobie tak o motocyklach porozmawiali?

Ca³e precle :-)

PS. Don Pedro lecisz do Nowodworu 26.09?
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-09-19 15:12:49
Autor: Don Pedro
Prada Larssona
W dniu 2010-09-18 19:42, AZ pisze:
Chłopaki a może byście sobie tak o motocyklach porozmawiali?

Skoro nalegasz...

Całe precle :-)

Spadaj :P

PS. Don Pedro lecisz do Nowodworu 26.09?

A żeś termin trafił. Córka moja chrzciny ma akurat 26-go, więc wypadałoby, żebym w domku był ;)

Ale nie ma tego złego - jak się nie porozbijacie na jesieni, to chętnie Wam tyłki skopię na wiosnę :)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-09-19 15:10:13
Autor: Don Pedro
Prada Larssona
W dniu 2010-09-18 18:46, ErgoSum pisze:
Nic, ale w tej sytuacji wynika ze Don Pedro to Twoje nazwisko.

Hehe, widać, że krótko tu jesteś. Miłej końcówki weekendu życzę, bo pogoda w sam raz do latania.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-09-19 21:36:15
Autor: Magic
Prada Larssona
ErgoSum napisa³(a):
[...]

Tylko Pedro. Don to imiê.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-09-19 21:42:33
Autor: J_K_K
Prada Larssona
U¿ytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i75ono$mdu$1news.onet.pl...
Nic, ale w tej sytuacji wynika ze Don Pedro to Twoje nazwisko.

Tylko Pedro. Don to imiê.

Don "Pedro" Johnson zapewne ;-)

Pzdr

JKK