Pr±dnica DH-3D32-NT

Data: 2015-05-07 19:41:50
Autor: Piotr Rogoza
Pr±dnica DH-3D32-NT
Witam
Kupiłem sobie prądnicę Shimano DH-3D32-NT i dopiero po zakupie zwróciłem uwagę że nie ma spinki jako szybkozamykacza. Są za to narkętki. Dałem ciała czy po prostu piasto-dynama Shimano z mocowaniem na IS są tylko na nakrętki? Po za tym czy to normalne że tak ciężko się kręci te dynamo? W palcach czuć niezły opór.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-05-07 19:53:02
Autor: Piotr Rogoza
Pr±dnica DH-3D32-NT
Dnia Thu, 07 May 2015 19:41:50 +0000, Piotr Rogoza napisal(a):

[...]
Dobra pytanie nieaktulne bo po prostu sklep mi wysłał niewłaściwą piastę. Miała być DH-3D32, ehh.

--
piecia aka dracorp

Pr±dnica DH-3D32-NT