Pradu zabraklo

Data: 2019-06-14 08:32:11
Autor: Myjk
Pradu zabraklo
Thu, 13 Jun 2019 21:28:04 +0200, J.F.
My/ja tu mowimy, ze nie ma problemu,
a tymczasem bijemy rekordy zuzycia pradu - 24GW.

....oraz rekordy klikbajtowych tytułów. :P To że padł rekord nie znaczy że
prądu ZABRAKŁO. Nie zabrakło, bo wody dużo to i problemu nie ma.
Te klimatyzatory jednak sporo pradu ciagna :-)

Ano. U mnie od paru dni non-stop na poddaszu chodzi inaczej byłoby 35sC.

Co prawda to chyba rekord letni, bo zimą wiecej sie nam zdarzalo, ale media juz strasza:
jesli przydarzy sie jakas awaria, lub susza spowoduje brak wody do chlodzenia,
trzeba bedzie ograniczac zuzycie.

Nie, bo jak gorąco i sucho do dużo słońca -- wtedy kupujemy prąd od Niemców
z ich OZE. Co ciekawe, jest on tańszy niż nasz z wyngla.

Ale klimatyzatory swietnie pasuja do fotowoltaiki ... tylko trzeba w nia zainwestowac..

Niestety pomimo zdjęcia cła antydumpingowego przez UE i nadprodukcji paneli
w chinach u nas nadal ceny paneli z dupy wyciągnięte. Do tego jeszcze u nas
wuadza poblokoała wiatraki. --
Pozdor
Myjk

Data: 2019-06-14 01:17:20
Autor: Zenek Kapelinder
Pradu zabraklo
Daj linka do umowy w ktorej bedzie ze prad z niemiec jest tanszy jak go nasze sieci kupuja.

Data: 2019-06-15 16:44:00
Autor: Tom N
Pradu zabraklo
Myjk w <news:uyopltukf0v5$.dlgmyjk.org>:

Thu, 13 Jun 2019 21:28:04 +0200, J.F.
Te klimatyzatory jednak sporo pradu ciagna :-)
Ano. U mnie od paru dni non-stop na poddaszu chodzi inaczej byłoby 35sC.

Ile masz z klimą włączoną i na ile ustawiona klima?

--
'Tom N'

Pradu zabraklo