Prędkość WiFi w telefonach

Data: 2017-12-27 04:22:53
Autor: Animka
Prędkość WiFi w telefonach
W dniu 2017-12-18 o 03:24, Marek S pisze:
Witam Was,

Czy prędkość uploade'u (SMB) na WiFi do Windows, rzędu 540kB/s to norma?
Taką uzyskuję na Nexusie 6P lecz wydaje mi się to pomyłką jakąś.
Przesyłanie plików trwa wieki. Do połączenia używam ES Explorator Pro.
Czy telefony tak mają? Może to błąd aplikacji?

Co ciekawe - po podłączeniu ładowania prędkość spada do 6kB/s.

U mnie po kablu takie:
http://beta.speedtest.net/pl#

A na tej stronie takie:

http://speedtest.net.pl/?&again

--
animka

Data: 2017-12-27 21:38:38
Autor: Marek S
Prędkość WiFi w telefonach
W dniu 27-12-2017 o 04:22, Animka pisze:

U mnie po kablu takie:
http://beta.speedtest.net/pl#

A na tej stronie takie:

http://speedtest.net.pl/?&again

Oba linki kierują do rozpoczęcia testów mojego własnego łącza. To po pierwsze. A po drugie jak podłączyłaś swój telefon kablem?

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-12-27 21:50:49
Autor: Czarek
Prędkość WiFi w telefonach

W dniu 27.12.2017 o 21:38, Marek S pisze:
[...]

Nie pytaj "tego czegoś" o takie tematy, i tak nie ma pojęcia o czym jest wątek. To jest bot na bardzo wczesnym etapie uczenia.

--
Czarek

Data: 2017-12-27 22:25:28
Autor: Marek S
Prędkość WiFi w telefonach
W dniu 27-12-2017 o 21:50, Czarek pisze:

Nie pytaj "tego czegoś" o takie tematy, i tak nie ma pojęcia o czym jest wątek. To jest bot na bardzo wczesnym etapie uczenia.

Też tak przypuszczam, ale mimo to staram się krytykować treść a nie osobę/bota lub dwa w jednym :-D

Niestety ten bot wymaga konserwacji bo zwykle koncentruje się na ubliżaniu po wytknięciu niedoskonałości. Czekaj, a zobaczysz. :-)

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-12-27 22:29:58
Autor: Czarek
Prędkość WiFi w telefonach

W dniu 27.12.2017 o 22:25, Marek S pisze:
Niestety ten bot wymaga konserwacji bo zwykle koncentruje się na ubliżaniu po wytknięciu niedoskonałości. Czekaj, a zobaczysz.

Jestem tego świadomy i na to przygotowany, w tym ten bot zbliża się do perfekcji ;)

--
Czarek

Data: 2017-12-30 18:26:10
Autor: Animka
Prędkość WiFi w telefonach
W dniu 2017-12-27 o 22:25, Marek S pisze:
[...]

Zajmij się konserwacją swoich skopiowanych z internetu ikonek lepiej. To lepsza zabawa dla Ciebie.

--
animka

Data: 2017-12-30 18:23:58
Autor: Animka
Prędkość WiFi w telefonach
W dniu 2017-12-27 o 21:50, Czarek pisze:

[...]

Wzywam Cię na pojedynek w realu!
Wsiadaj do bryczki albo pociągu w tym swoim Ozorkowie i pędź do Warszawy.
Może jeszcze się okazać kto jest kim gryzipiórku :-)

--
animka

Data: 2017-12-30 18:14:48
Autor: Animka
Prędkość WiFi w telefonach
W dniu 2017-12-27 o 21:38, Marek S pisze:
[...]

Niby jakim cudem moje własne łącze jest Twoim własnym łączem?

A po drugie jak podłączyłaś swój telefon kablem?

Wycofuję się. Błąd. Ty pisałeś o telefonie, a ja o komputerze.
Sorry.

--
animka

Data: 2017-12-31 01:24:12
Autor: Marek S
Prędkość WiFi w telefonach
W dniu 30-12-2017 o 18:14, Animka pisze:

Wycofuję się. Błąd. Ty pisałeś o telefonie, a ja o komputerze.
Sorry.

Przyjmuję przeprosiny gryzipórzyco z Ozorkowa. Jednocześnie wyrażam przekonanie, że i tak zaraz zapomnisz o czym jest jakikolwiek i czyjkolwiek następny wątek i skomentujesz go ni przypiął ni wypiął. Prawie w każdym przypadku ignorujesz pytających i wygłaszasz mowy kompletnie nie na temat.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-12-31 11:14:29
Autor: Czarek
Prędkość WiFi w telefonach

W dniu 31.12.2017 o 01:24, Marek S pisze:
W dniu 30-12-2017 o 18:14, Animka pisze:

Wycofuję się. Błąd. Ty pisałeś o telefonie, a ja o komputerze.
Sorry.

Przyjmuję przeprosiny gryzipórzyco z Ozorkowa.

Pomyliłeś się.

Cieszę się, że stąd nie jest, by zaniżyła poziom w małym mieście a tak jej mądrości giną w tłumie ;-)

--
Czarek

Data: 2017-12-31 12:11:06
Autor: Animka
Prędkość WiFi w telefonach
W dniu 2017-12-31 o 11:14, Czarek pisze:

[...]

Za to twoje "mądrości" w małym mieście przybierają na wadze. Niedługo hersztem może zostaniesz.

--
animka

Data: 2017-12-31 11:28:55
Autor: Animka
Prędkość WiFi w telefonach
W dniu 2017-12-31 o 01:24, Marek S pisze:
Przyjmuję przeprosiny gryzipórzyco z Ozorkowa

Z Ozorkowa to jest ten Czarek.

--
animka

Prędkość WiFi w telefonach