"Praga Połódnie"

Data: 2018-10-14 10:52:08
Autor: japanizer
"Praga Połódnie"
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wpadka-kandydata-na-radnego-pis-sebastian-kaleta-strzelil-byka/g11jf6j

  Wpadka kandydata na radnego. Ale strzelił byka!

  Nie o dziś wiadomo, że język polski do łatwych nie należy. O tym przekonał się   sztab wyborczy PiS. Sebastian Kaleta popisał się niebywałą wpadką ortograficzną.   Na bilbordzie kandydata Zjednoczonej Prawicy do Rady m. st. Warszawy widać   ortograficzny błąd.

Od Jakiego wiemy już, gdzie leżą mosty Warszawskiej Pragi. A wie ktoś może, gdzie zlokalizować na mapie Pragę Połódnie?

Data: 2018-10-14 13:14:39
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
"Praga Połódnie"
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wpadka-kandydata-na-radnego-pis-sebastian-kaleta-strzelil-byka/g11jf6j

  Wpadka kandydata na radnego. Ale strzelił byka!

  Nie o dziś wiadomo, że język polski do łatwych nie należy.

Pewnie zwykłe podsrywanie:)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Str%C3%B6er_Polska

Nu ale za wspieranie niemieckiej budy należało mu się.

Data: 2018-10-14 13:26:28
Autor: japanizer
"Praga Połódnie"
On Sunday, October 14, 2018 at 10:14:40 PM UTC+2, bytomir.kwasigr...@gmail.com wrote:
> [...]
https://pl.wikipedia.org/wiki/Str%C3%B6er_Polska

Nu ale za wspieranie niemieckiej budy należało mu się.

Znaczy jak, właściciel billboardów wyedytował otrzymaną od PiS grafikę, i przed wydrukiem zmienił "u" na "ó"?

Daj jeszcze jakiś link do, nie wiem, mgły smoleńskiej, cyklistów, czy żydów, może ktoś uwierzy w twój spisek.

A może to jednak sprytne zagranie PiSu w stronę naturalnego elektoratu typu grupowa Stokrotka?

Data: 2018-10-14 13:31:11
Autor: japanizer
"Praga Połódnie"
> [...]
https://pl.wikipedia.org/wiki/Str%C3%B6er_Polska

Nu ale za wspieranie niemieckiej budy należało mu się.

A sam "połódniowiec" to kolejny w PiS obrońca kościelnych pedofilów:

  Sebastian Kaleta zasłynął niedawno kuriozalnym tłumaczeniem, dlaczego nie ma   duchownych w rejestrze pedofilów. Wyjaśnił, że "księża nie popełniali   najbrutalniejszych przestępstw (tam kwalifikują się brutalne gwałty)".

Data: 2018-10-15 07:34:12
Autor: Pajdak
"Praga Połódnie"
BUM <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:a052f857-2db6-495d-9cac-58640fc3aabegooglegroups.com...
[...]

Pewnie tak! ;-)))

https://pl.wikipedia.org/wiki/Str%C3%B6er_Polska

https://www.newsweek.pl/polska/do-kogo-nalezy-serwis-wpolitycepl-serwery-wpolitycepl/95l04pn

Nu ale za wspieranie niemieckiej budy należało mu się.

Ale za http://nie.com.pl/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka-cd/ należy się medal!

--
Pajdak

Data: 2018-10-14 20:08:02
Autor: A. Filip
"Praga Połódnie"
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Mówisz o kandydacie Kalecie?  Mówisz! ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-10-15 07:31:06
Autor: Pajdak
"Praga Połódnie"
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+yy1p08jcwf-iae0@wp.eu...
[...]

Masz coś do POwiedzenia w temacie?

--
Pajdak

Data: 2018-10-15 08:31:07
Autor: A. Filip
"Praga Połódnie"
"Pajdak" <runt_@anekumena.org> pisze:
[...]

Ty musisz udowadniać że hamerykańskie podejście to (auto)reklamy jet ci obce?
"Nieważne czy piszą źle czy dobrze, ważne czy nie przekręcają nazwiska"

--
A. Filip

Data: 2018-10-15 16:00:07
Autor: Pajdak
"Praga Połódnie" czyli gramatyka polska wg PiS
"Pajdak" <runt_@anekumena.org> pisze:
Masz coś do POwiedzenia w temacie?

Ty musisz udowadniać

Nic nie muszę udowadniać.

że hamerykańskie

AMERYKAŃSKIE... nie bądź dzieciakiem

podejście to (auto)reklamy jet ci obce?

Co to wspólnego z tematem i nieuctwem PiS w samo "połódnie"?

"Nieważne czy piszą źle czy dobrze, ważne czy nie przekręcają nazwiska"

J.w.

--
Pajdak

Data: 2018-10-15 07:30:21
[...]