"Praga Połódnie"

Data: 2018-10-14 13:14:39
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
"Praga Połódnie"
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wpadka-kandydata-na-radnego-pis-sebastian-kaleta-strzelil-byka/g11jf6j

  Wpadka kandydata na radnego. Ale strzelił byka!

  Nie o dzi¶ wiadomo, że język polski do łatwych nie należy.

Pewnie zwykłe podsrywanie:)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Str%C3%B6er_Polska

Nu ale za wspieranie niemieckiej budy należało mu się.

Data: 2018-10-14 13:26:28
Autor: japanizer
"Praga Połódnie"
On Sunday, October 14, 2018 at 10:14:40 PM UTC+2, bytomir.kwasigr...@gmail.com wrote:
> [...]
https://pl.wikipedia.org/wiki/Str%C3%B6er_Polska

Nu ale za wspieranie niemieckiej budy należało mu się.

Znaczy jak, wła¶ciciel billboardów wyedytował otrzyman± od PiS grafikę, i przed wydrukiem zmienił "u" na "ó"?

Daj jeszcze jaki¶ link do, nie wiem, mgły smoleńskiej, cyklistów, czy żydów, może kto¶ uwierzy w twój spisek.

A może to jednak sprytne zagranie PiSu w stronę naturalnego elektoratu typu grupowa Stokrotka?

Data: 2018-10-14 13:31:11
Autor: japanizer
"Praga Połódnie"
> [...]
https://pl.wikipedia.org/wiki/Str%C3%B6er_Polska

Nu ale za wspieranie niemieckiej budy należało mu się.

A sam "połódniowiec" to kolejny w PiS obrońca ko¶cielnych pedofilów:

  Sebastian Kaleta zasłyn±ł niedawno kuriozalnym tłumaczeniem, dlaczego nie ma   duchownych w rejestrze pedofilów. Wyja¶nił, że "księża nie popełniali   najbrutalniejszych przestępstw (tam kwalifikuj± się brutalne gwałty)".

Data: 2018-10-15 07:34:12
Autor: Pajdak
"Praga Połódnie"
BUM <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:a052f857-2db6-495d-9cac-58640fc3aabegooglegroups.com...
[...]

Pewnie tak! ;-)))

https://pl.wikipedia.org/wiki/Str%C3%B6er_Polska

https://www.newsweek.pl/polska/do-kogo-nalezy-serwis-wpolitycepl-serwery-wpolitycepl/95l04pn

Nu ale za wspieranie niemieckiej budy należało mu się.

Ale za http://nie.com.pl/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka-cd/ należy się medal!

--
Pajdak

"Praga Połódnie"