Praga - Sladami Pana Samochodzika [foto][turystyka][skladak]

Data: 2016-12-18 22:17:48
Autor: Titus Atomicus
Praga - Sladami Pana Samochodzika [foto][turystyka][skladak]
Witam,
Zalegly fotoreportaz z krotkiego wypadu do Pragi. https://goo.gl/photos/u6VcJRDGRoifU5JP9
Sugerowana sciezka dzwiekowa:
https://www.youtube.com/watch?v=GKW8uyBoYCw

Wypad byl czesciowo rowerowy (pojechalem autobusem, ale wzialem Srebnego Szerszenia). Niestety, pogoda trafila sie nie do konca fotograficzna, a na dodatek po powrocie okazalo sie, ze mam uszkodzony obiektyw...

--
TA

Data: 2016-12-19 11:34:39
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2016-12-18 o 22:17, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Zalegly fotoreportaz z krotkiego wypadu do Pragi.
https://goo.gl/photos/u6VcJRDGRoifU5JP9
Sugerowana sciezka dzwiekowa:
https://www.youtube.com/watch?v=GKW8uyBoYCw

Super zdjęcia i super... Karel Gott. Masz refleks i oko do wyszukiwania różnych "cudowności". A Praga po prostu jest piękna. I kto to mówi - rodzony Krakus. Widzę, że już zaakceptowałeś GP. :)

Data: 2016-12-19 22:52:36
Autor: jg
Praga - Sladami Pana Samochodzika [foto][turystyka][skladak]
Dnia Sun, 18 Dec 2016 22:17:48 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

super. dzieki. jak przez mgle pamietam - czytalem to jakies 25-30 lat temu.

--
jg

Praga - Sladami Pana Samochodzika [foto][turystyka][skladak]