Praktyczne bajerki Forda

Data: 2013-07-25 12:22:21
Autor: Franc
Praktyczne bajerki Forda
Dnia Thu, 25 Jul 2013 00:56:57 +0200, anacron napisał(a):

Hmmm, oni to kopiowali, czy sami tacy innowacyjni byli? :) Tak po
dłuższym zastanowieniu myślę, że kolejnym u mnie będzie Focus.
Jeżeli Ci nie zależy na wyglądzie to może i będzie OK.
Dla mnie nowy Focus jest nie do przyjęcia:
1. naczytałem się jak to on mniejszy w środku w stosunku do poprzednich
modeli
2. jak patrzę na tył nowego Focusa i nowej Fiesty to nie potrafię ich
odróżnić. Nie lubię takich samochodów.

--
Franc

Praktyczne bajerki Forda