Praktyki energetyki - odczyt licznika i prognozy

Data: 2011-11-27 18:58:40
Autor: kamtzu
Praktyki energetyki - odczyt licznika i prognozy
Uytkownik "Robert" <robert@poczta.naOnecie.pl> napisa w wiadomoci news:jatthb$7v5$1inews.gazeta.pl...
Opaty za energi pobierane s co miesic na podstawie prognozy, weryfikowanej odczytem licznika przez jakiego jegomocia, bodaje raz na p roku.

zmien operatora na normalnego ;) ja raz na miesiac sam podaje stan licznika przez internet i od razu generowana jest faktura za rzeczywiste zuzycie ;)

pozdr.

Data: 2011-11-28 17:59:25
Autor: Moon
kamtzu wrote:
[...]

i ten "normalny" operator jest dostpny w kadym miejscu?
moon

Data: 2011-11-28 18:08:34
Autor: qwerty
Praktyki energetyki - odczyt licznika i prognozy
Uytkownik "Moon"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:jb0enn$es1$1@mx1.internetia.pl...
i ten "normalny" operator jest dostpny w kadym miejscu?

Energi elektryczn moesz kupowa u kogo chcesz.

Data: 2011-11-28 19:16:10
Autor: Moon
qwerty wrote:
Uytkownik "Moon"  napisa w wiadomoci grup
i ten "normalny" operator jest dostpny w kadym miejscu?

Energi elektryczn moesz kupowa u kogo chcesz.

kto wie, u kogo mog kupowa w Krakowie, poza Tauronem?
moon

Data: 2011-11-28 19:40:02
Autor: qwerty
Praktyki energetyki - odczyt licznika i prognozy
Uytkownik "Moon"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:jb0j7k$9h0$1@mx1.internetia.pl...
kto wie, u kogo mog kupowa w Krakowie, poza Tauronem?

Moesz u kogo chcesz. Tylko nie zawsze jest to opacalne.

Data: 2011-11-29 15:40:26
Autor: Moon
qwerty wrote:
Uytkownik "Moon"  napisa w wiadomoci grup
kto wie, u kogo mog kupowa w Krakowie, poza Tauronem?

Moesz u kogo chcesz. Tylko nie zawsze jest to opacalne.

A mi si nie chce wierzy... Czyli mog kupi prd w Olsztynie, a lokalny dystrybutor bdzie mi to dostarcza po tych samych kosztach co lokalnie?
Bo jeeli to s dodatkowe koszty, to niczego nie zmienia

moon

Data: 2011-11-29 16:59:36
Autor: Nixe
W dniu 2011-11-29 15:40, Moon pisze:

A mi si nie chce wierzy... Czyli mog kupi prd w Olsztynie, a
lokalny dystrybutor bdzie mi to dostarcza po tych samych kosztach co
lokalnie?

Dostawcy z Olsztyna zapacisz za "przesany" prd, a lokalnemu wacicielowi sieci zapacisz koszty stae utrzymania sieci.
W Trjmiecie kupuj prd z Vattenfalla, cho nie ma tu siedziby ani sieci, a za sie pac lokalnej Enerdze.

Bo jeeli to s dodatkowe koszty, to niczego nie zmienia

Nie ma. Opata staa pozostaje na tym samym poziomie, a u dostawcy prdu moesz wynegocjowa nisze ceny. My z tego powodu przenielimy si do Vattenfalla. A Energa p roku pniej si ockna i zaproponowaa nam obniki. Troch poniewczasie.

N.

Data: 2011-11-29 18:03:36
Autor: Moon
Nixe wrote:
[...]

Co takiego... to ja niele przepacam i nic o tym nie wiem!
Ale gdzie ja to mog zaatwi, mog przez internet?
Wiem, e w Krakowie jest ZE, (Tauron), ma od lat swoj siedzib pod tym samym adresem, ale nie wiem nic o innych firmach.
Jak to robie, telefonicznie? Przez maila, internet?

moon

Data: 2011-11-29 18:11:06
Autor: Moon
Nixe wrote:

[...]

uywajc kalkulatora porwnania cen wyszo mi, e przy 6000kWh w cigu roku, mog zmieniajc dostawc zaoszczdzi CAE SIEDEM ZOTYCH!.
Dajcie spokj.

moon

Data: 2011-11-29 20:30:24
Autor: Animka
Praktyki energetyki - odczyt licznika i prognozy
W dniu 2011-11-29 18:11, Moon pisze:
Nixe wrote:

Nie ma. Opłata stała pozostaje na tym samym poziomie, a u dostawcy
prądu możesz wynegocjować niższe ceny. My z tego powodu przenieśliśmy
się do Vattenfalla. A Energa pół roku później się ocknęła i
zaproponowała nam obniżki. Trochę poniewczasie.

używając kalkulatora porównania cen wyszło mi, że przy 6000kWh w ciągu roku,
mogę zmieniając dostawcę zaoszczędzić CAŁE SIEDEM ZŁOTYCH!.
Dajcie spokój.

Na dodatek dostawca prądu musiałby wymienić licznik w mieszkaniu na swój, a to chyba niemało kosztuje.

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-11-29 20:45:36
Autor: spp
W dniu 2011-11-29 20:30, Animka pisze:

Na dodatek dostawca prądu musiałby wymienić licznik w mieszkaniu na
swój, a to chyba niemało kosztuje.

Kogo?

--
spp

Data: 2011-11-30 12:44:46
Autor: JeSt
Użytkownik "spp"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jb3cp3$nv5$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Licznik energii jest własnością dystrybutora a jego zmienić nie możesz
chyba, że ułożysz sobie kabelek do innego dystrybutora>
Będziesz więc korzystał z usługi obecnego dystrybutora a tylko
za energię będziesz płacił nowemu dostawcy.
Te opłaty tak mniej więcej są po połowie więc twoje groszowe "oszczędności"
jeśli w ogóle będą (inne opłaty które zastrzegają sobie różni dostawcy) raczej
nie są warte zachodu. Odczyty liczników robi dystrybutor a więc to on
nadal będzie wymagał dostępu i to chyba nawet bardziej niż dotąd.

Data: 2011-11-30 20:53:44
Autor: Animka
W dniu 2011-11-29 20:45, spp pisze:
W dniu 2011-11-29 20:30, Animka pisze:

Na dodatek dostawca prądu musiałby wymienić licznik w mieszkaniu na
swój, a to chyba niemało kosztuje.

Kogo?

Ciebie by to kosztowało. Za licznik się placi.

animka

Data: 2011-12-01 10:49:49
Autor: Nixe

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:jb3c78$nqg$1node2.news.atman.pl...

Na dodatek dostawca prądu musiałby wymienić licznik w mieszkaniu na swój, a to chyba niemało kosztuje.

Licznik należy do właściciela sieci, a nie dostawcy energii.
Niczego się nie wymienia.

N.

Data: 2011-11-28 19:43:37
Autor: Animka
W dniu 2011-11-28 18:08, qwerty pisze:
Użytkownik "Moon"  napisał w wiadomości grup
> [...]
i ten "normalny" operator jest dostępny w każdym miejscu?

Energię elektryczną możesz kupować u kogo chcesz.

Haha
Podaj tych dowolnych operatorów i napisz jaka jest różnica w opłatach za prąd.

animka

Data: 2011-11-28 21:15:10
Autor: qwerty
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jb0lpu$vfa$1@node2.news.atman.pl...
Haha
Podaj tych dowolnych operatorów i napisz jaka jest różnica w opłatach za prąd.

http://www.eprad.pl/01,02
Popraw sygnaturę - masz za dużo wierszy.

Data: 2011-11-29 01:54:11
Autor: Animka
W dniu 2011-11-28 21:15, qwerty pisze:
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup
Haha
Podaj tych dowolnych operatorów i napisz jaka jest różnica w opłatach za prąd.

http://www.eprad.pl/01,02

Ja mam tutaj tylko Stoen i Vatenfal. Vatenfal coraz droższy. Stoen z administracją nam niedawno powymieniali liczniki. Jeszcze tego by brakowało, żeby mi pruli ściany i wymieniali znowu liczniki z jakiegoś Vatenfala czy srala. Oni wszyscy na jednym wózku jadą. Wolałabym zobaczyć ich na taczkach.

Popraw sygnaturę - masz za dużo wierszy.

Nie mogę obciąć. Treść jest całością.

animka